IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Trodde aldrig att Mors Dag skulle kännas så tuff...
Trodde aldrig att Mors Dag skulle kännas så tuff...
Hmm... Dessa frågetecken skulle föreställa en blombukett men det visst inte..,,
Gjorde rul idag, allt ser bra ut, moderkakan var stor så det är nog därför jag inte känt så mycket, han låg inbäddad. Jag kommer få kolla läget på moderkakan igen v 32, det är möjligt att det blir kejsarsnitt ändå. Jag vill ju ha det då mina andra barn varit mycket stora, den här blir nog också enligt min gissning.
Så skönt att det gick bra. Har blivit mer och mer nervös och förra graviditetens trauma, samtalet att det var kromosomfel, har velat komma upp i känslominnet igen. Skräcken för ett sådant samtal igen, men nu känns det bara bra igen. Man borde ha ul var 5:e vecka eller så. Ska till bm nästa vecka så det är bra. Nu sade ul-barnmorskan att om två veckor sätter se in fulla resurser om barnet skulle vilja komma ut, det visste jag inte, trodde det var v 25, men tydligen redan 22. Skönt att veta.
Tack alla!!! Vi mår så bra vi kan efter en för tidig födsel och akut kejsarsnitt. Jag har ju aldrig gatt det innan, så det var läskigt. Ville verkligen födda "normalt".
Men nu bestämde Havanna åt oss hur det skulle gått till haha.
Jag är iaf väldigt tacksam till alla personal på Eskilstuna sjukhus för all redat hjälp.
Vi fick ju inte plats i Stockholm, så vi blev skickade hit med ambulans i fredags..
Ja precis :). Vi tycker att det är viktigt att det skrivs om det
mobil.dn.se/sthlm/nar-havanna-skulle-fodas-fanns-inga-platser-i-lanet/
Hej, visst kan man läsa om er i DN idag? Bra att ni går ut och berättar. Förlossningsvården är katastrof. Följer själv Födslovrålets aktiviteter.
Idag är vårt BF! Önskar så att den lilla hade stannat...