BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Idag behöver jag inte ens fundera! Åh herregud jag skakar..
Fortfarande ingen mens.. 7 veckor sedan senaste mens nu. Och ingen graviditet heller. Det tog mina föräldrar flera år att få barn så jag vill gärna träffa en läkare/gynekolog snart och kolla läget bara. Kontaktade MVC, som hänvisade till en vårdcentral som i sin tur hänvisade till en annan vårdcentral. Får se om jag någonsin kan tänkas komma fram till någon som vill träffa mig...
Någon får gärna skriva upp min nya bim också, då jag inte kan göra det själv just nu!
BIM 28/11, 3:e försöket, 1:a barnet
Oh grattis till ditt plus!
Själv så fick jag det starkaste utslaget på Äl monitorn. Vilket innebär att jag hade Äl sen den 27nde oktober. Helt galet. Dock har det bara varit blinkande smilisar fram tills idag. idag var det stillastående smilis vilket betyder "Mest fertila dagen"
Och blinkande smilis "hög fertilitet" betyder det.
BIM 12 Nov.. Hoppas hoppas
Jag skulle hellre DÖ än avslöja för sambon hur många äl- och gravtest jag tar varje månad. Och att jag brukar sitta med fingrarna upp i fiffi och känna på tapp och sekret. Däremot berättar jag när jag fått ett positivt ältest så han vet att vi måste ligga lite extra.
BIM-1 idag, lika svagt streck på stickan som igår em...
Strecket är så svagt att man inte får med det på bild, men jag ser ett rosa streck på stickan som är supersvagt efter cirka 5-10minuter.. Har någon varit med om så svagt streck dagen innnan bim och sedan varit gravid? Det känns som om jag skulle få mens när som och har känts så i över 1 vecka nu, brukar aldrig känna av mensvärk innan mensen kommer, utan den brukar komma typ när mensen varit igång någon timme..
Jag beställde stickor från NatrualCycles, då jag tempar också..
Idag behöver jag inte ens fundera! Åh herregud jag skakar..
Oh grattis till ditt plus!
Själv så fick jag det starkaste utslaget på Äl monitorn. Vilket innebär att jag hade Äl sen den 27nde oktober. Helt galet. Dock har det bara varit blinkande smilisar fram tills idag. idag var det stillastående smilis vilket betyder "Mest fertila dagen"
Och blinkande smilis "hög fertilitet" betyder det.
BIM 12 Nov.. Hoppas hoppas