BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Grattis till alla er som plussat.
Jag vill också veta nu, vill också testa men är ju bara på ÄL+4 så känns ju meningslöst. Har dessutom bara två rfsu hemma.
Jag hade bara CB med veckoindikator hemma så det fick bli ett sånt. Tyvärr var det negativt :( Visserligen 2-3 dagar kvar till BIM så jag hoppas det var därför. Men baserat på allt annat är det nog bara att vänta in tant röd. Jättemycket lägre temp i morse och allt jag känt senaste typ 5 dagarna är som bortblåst. Får väl se vad som händer i helgen helt enkelt...
Ja det kliar i fingrarna här.. jag vill ta ett gravtest men det kommer inte ge utslag. alldelses för tidigt! JAg vill verkligen veta om jag är gravid eller inte. Det kommer att vägleda mig i mitt jobb också! Oh gud va jobbigt. En dag känns som en vecka!
.. och en rädlsa för att bli besviken. känns inte ens som om jag har rätt att bli besviken. har bara försökt i 2 månader Inkl denna gången. men det spelar ingen roll när man längtar..
Kunde såklart inte hålla mig så testade idag ändå, på BIM nu på eftermiddagen. Så negativt som det bara kunde bli :( dock har fortfarande ingen mens dykt upp och illamåendet har under dagen blivit lite värre...
Nu har mensvärk börjat komma :( har bim den 6/11..
Kunde såklart inte hålla mig så testade idag ändå, på BIM nu på eftermiddagen. Så negativt som det bara kunde bli :( dock har fortfarande ingen mens dykt upp och illamåendet har under dagen blivit lite värre...
Känner igen de. Så frustrerande! Testade igår, Bim+1 och tyckte jag var duktig som väntat en dag och testat, och tänkte att nu jäklar blir de ju ett starkt plus. Men icke! Pluset lyste med sin frånvaro... :(
Ingen mens idag heller, men inget plus idag heller. Hade världens värk och illamående igår, så antar väl att mensen är på g.
Nu har mensvärk börjat komma :( har bim den 6/11..
Alltså visst är det lite roligt hur livet ändrar sig naturligt ibland :) Jag trodde aldrig att jag skulle tycka det är helt normalt att varje dag föra dagbok över kroppstemperatur, flytningar, mående och när-var-hur man hade sex :P
Tur jag fortfarande är på den nivån att jag håller det lite för mig själv, för min man skulle nog inte tycka det var lika charmigt ;)
Involverar ni era partners i allt? Har de koll på er ägglossning?
Han vet inte om hur många graviditetstest jag gjort. Men äl har han full koll på, till och med bättre än jag. Jag får kolla i appen för att ha koll. Ibland när jag planerar något framöver som infaller vid äl så kan han blinka och säga att vi har annat att göra då :)
Samma här... Man hoppas och hoppas men ngt inom en säger att mensen är på G. Har din temp vart under linjen också??