• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Msan86

Bim på söndag men fick en liten blödning idag. Var hos gyn för precis två veckor sedan och då hade ägget inte släppt så det känns lite tidigt eller så har lutealfasen blivit kortare. Första kuren med Pergo denna gång. Känns som det är rätt kört här denna gången

• Zeeeeta
    Ludde123 skrev 2015-11-05 07:16:34 följande:

Dubbelkollar idag med ett test från Lloydd Apotek, Bim +3......två streck är positivt. Jag andas ut och är lycklig!!

Grattis!! :)
  • halfmoon
    Msan86 skrev 2015-11-05 07:52:48 följande:

Bim på söndag men fick en liten blödning idag. Var hos gyn för precis två veckor sedan och då hade ägget inte släppt så det känns lite tidigt eller så har lutealfasen blivit kortare. Första kuren med Pergo denna gång. Känns som det är rätt kört här denna gången

Kan ju vara en liten spotting bara om inte mensen sätter igång direkt nu. För mig har det varit kört när det blir så men har läst om andra som haft spottings och ändå varit gravida.

Tyckte jag anade lite färg i flytningen idag med så för för min del är det nog också kört. BIM på söndag.
  • mkess
    Otit skrev 2015-11-05 05:57:33 följande:

Nä, jag är inte säker på att jag har haft ägglossning. Har inte känt av den denna månaden. Men tänker ändå att jag i så fall inte har haft ägglossning tidigare cykler. Men mensen har ändå inte varit så sen...

Får väl hoppas att det bara är ett segt plus som gömmer sig där då!
  • mkess
    Msan86 skrev 2015-11-05 07:52:48 följande:

Fast det är ju inte ovanligt med lite spottings när man är gravid så kan ju alltid vara någonting positivt!
  • S0ckert0ppen
    Ludde123 skrev 2015-11-05 07:16:34 följande:

Dubbelkollar idag med ett test från Lloydd Apotek, Bim +3......två streck är positivt. Jag andas ut och är lycklig!!

Härligt!!! Dela med dig av dina symptom nu och innan du plussade så vi kan analysera oss lite hihi :)
  • Zeeeeta

TROR JAG ÄR GRAVID!! Starkare streck idag på en sticka, fortfarande svagt men idag behöver jag inte vinkla i alla ljus och kanter som finns för att se det, utan det bara är där! Ska köpa CB senare idag och försöka få det bekräftat! Helt otroligt om det stämmer, första försöket på första barnet :)

• Zeeeeta
    happylife skrev 2015-11-05 08:11:37 följande:

Bim -4, neg test :( tog ett CB plus

Jag fick negativt ända fram till BIM, så det kommer kanske ska du se :)
  • Ludde123

Fem dagar efter äl, molvärk, spända bröst och illamående på kvällarna. Trodde först att det endast hade med äl att göra, men brukar aldrig känna så annars så lite skumt var det.

Molvärk och illamående har hållt i sig.

Jag testade på Bim -2, så negativt det bara kunde bli.

Bim testade jag på eftermiddagen och då blev det plus. Har nu testat fem gånger till....... Positivt alla gånger, så nu kan jag andas en stund.

Lycka till alla ni som väntar på plus!

Svar på tråden BIM november 2015