BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Bim på söndag men fick en liten blödning idag. Var hos gyn för precis två veckor sedan och då hade ägget inte släppt så det känns lite tidigt eller så har lutealfasen blivit kortare. Första kuren med Pergo denna gång. Känns som det är rätt kört här denna gången
Dubbelkollar idag med ett test från Lloydd Apotek, Bim +3......två streck är positivt. Jag andas ut och är lycklig!!
Bim -4, neg test :( tog ett CB plus
Bim på söndag men fick en liten blödning idag. Var hos gyn för precis två veckor sedan och då hade ägget inte släppt så det känns lite tidigt eller så har lutealfasen blivit kortare. Första kuren med Pergo denna gång. Känns som det är rätt kört här denna gången
Nä, jag är inte säker på att jag har haft ägglossning. Har inte känt av den denna månaden. Men tänker ändå att jag i så fall inte har haft ägglossning tidigare cykler. Men mensen har ändå inte varit så sen...
Dubbelkollar idag med ett test från Lloydd Apotek, Bim +3......två streck är positivt. Jag andas ut och är lycklig!!
TROR JAG ÄR GRAVID!! Starkare streck idag på en sticka, fortfarande svagt men idag behöver jag inte vinkla i alla ljus och kanter som finns för att se det, utan det bara är där! Ska köpa CB senare idag och försöka få det bekräftat! Helt otroligt om det stämmer, första försöket på första barnet :)
Bim -4, neg test :( tog ett CB plus
Fem dagar efter äl, molvärk, spända bröst och illamående på kvällarna. Trodde först att det endast hade med äl att göra, men brukar aldrig känna så annars så lite skumt var det.
Molvärk och illamående har hållt i sig.
Jag testade på Bim -2, så negativt det bara kunde bli.
Bim testade jag på eftermiddagen och då blev det plus. Har nu testat fem gånger till....... Positivt alla gånger, så nu kan jag andas en stund.
Lycka till alla ni som väntar på plus!