BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ja. Eller mens. Vad helst bara inte behöva gå runt i ovisshet :((
Ja. Eller mens. Vad helst bara inte behöva gå runt i ovisshet :((
TROR JAG ÄR GRAVID!! Starkare streck idag på en sticka, fortfarande svagt men idag behöver jag inte vinkla i alla ljus och kanter som finns för att se det, utan det bara är där! Ska köpa CB senare idag och försöka få det bekräftat! Helt otroligt om det stämmer, första försöket på första barnet :)
Fem dagar efter äl, molvärk, spända bröst och illamående på kvällarna. Trodde först att det endast hade med äl att göra, men brukar aldrig känna så annars så lite skumt var det.
Molvärk och illamående har hållt i sig.
Jag testade på Bim -2, så negativt det bara kunde bli.
Bim testade jag på eftermiddagen och då blev det plus. Har nu testat fem gånger till....... Positivt alla gånger, så nu kan jag andas en stund.
Lycka till alla ni som väntar på plus!
Idag mår jag illa och har frtf utslag på ÄL. ovanligt länge har jag haft det. konstigt... kanske är det en graviditet som gömmer sig där? oh orkar verkligen inte vänta mer. har varit sjukt trött också, dock har jag inte ont i brösten. å andra sidan har jag D kupa naturligt, min vännina sa att vi med större bröst och mer hud, inte är lika känsliga som de med lite mindre bröst när de kommer till smärta och svullnad... ja vi får väll se. jag kommer testa tidigare än BIM. Men jag får nog vänta någon dag till <3
Hej!
Jag brukar kika in lite här då och då men har inte skrivit något ännu.
Jag hänger på här lite om det är okej bara för att få skriva av mig lite och se om någon känner igen sig.
Jag hade min bim sista oktober eller 1 nov (efter krångel cyklar ett bra tag).
Jag fick för första gången någonsin spottings tre dagar innan bim som också höll på i tre dagar (bara lite lite per dag). Men ingen mens kom igång och har ännu inte gjort det. Eller kan det ha varit min mens? ..
Jag har testat på bim+2, blaankt.
Jag vet inte vad jag ska vänta mig, mens eller få vänta på nästa mens i flera månader igen eller t.o.m plus. Vill inte testa i onödan heller..
Jag håller tummarna för er allihopa oavsett plus, väntan osv. :)
Här kommer bilden :)
Det från apoteket syns inte på bilden, men blev betydligt starkare efter någon minut. Det från CB kom strecket innan jag hann lägga ner stickan :)