• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Längtanefterstorken
    Kissekatten2014 skrev 2015-11-05 21:31:26 följande:
    Grattis grattis.. Vilken dag har du plussat på? Håller tummar och tår att allt går vägen
    Jag skulle få min mens imorgon, så bim-1. Dock fick jag vad jag trodde var min mens i tisdags, hade lite i onsdags också. Och idag var den helt borta. Därför fick jag för mig att testa mig. Fick inget ÄL-utslag av mina clearblue denna månad så jag trodde det var kört för länge sen. Tack!
  • Kissekatten2014
    babytjejen skrev 2015-11-05 21:36:07 följande:

Nu har vi satt igång myset för denna gång...håller alla tummar o tår att detta blir våran månad, vill se ett plus, vill kunna ge mina föräldrar världens bästarkaste julklapp...vill att tant röd ska ta en lååååång semester nu!!

Håller tummarna för er
  • lillverra

Tror nästan jag fick ett tidigt MF för min mens var först en vecka sen vilket aldrig händer. Sen börja blödningen som en nidblödning någon dag sen kom mensen ordentligt. Grymt störande. Och mensen har slutat för två dagar sen och har redan ÄL flytningar trots att det enligt appen inte ska vara för ens nästa vecka. Väldigt märkligt.

Längtanefterstorken skrev 2015-11-05 21:26:49 följande:

Jag håller tummarna för er allihopa, och mig själv.  Så rädd att jag inte ska få behålla det.

• Ev1l

Varför ska tiden gå så sakt?!? Så nyfiken, ge mig den 16/11 fort ????

Förresten vad jobbar ni med?

• Emmi0306
    Ev1l skrev 2015-11-05 21:44:38 följande:

Tell me about it! :-P själv går jag och väntar på min äl, den borde vara här vilken dag som helst men ännu har jag inga utslag.

Jag är konditor så jag bakar hela dagarna, tjoho! ^^ du då?
  • livias

Så roligt med alla plus! Grattis:D Själv är det 5-6 dagar kvar till bim. Men räknar faktiskt med mensen då jag inte haft någon mens efter missfallet. Men man vet ju aldrig! Men har heller inga känningar, bara dom vanligt ömmande brösten innan tant röd. Hur känner ni andra er, som har bim strax efter helgen?:)

• halo83
    juni2009 skrev 2015-11-05 19:42:17 följande:

Nu såg jag.. Ja detta var ju inget starkt utslag.

Nej precis.. Det andra jag tog (från vänster) fick jag detta resultatet med cb på samma kissprov....

• S0ckert0ppen
    Längtanefterstorken skrev 2015-11-05 21:04:14 följande:

Vågar knappt tro på det!! Ska testa imorgon igen. Men plusset finns ju verkligen där. Helt otroligt, måste haft en nidblödning! 

Åhh grattis! Tänk va många som plussat och det är bara början av månaden ännu! Såå kul!
  • S0ckert0ppen
    Ev1l skrev 2015-11-05 21:44:38 följande:

Håller med!!!! Låt dagarna gå fort!!! Jag jobbar på ica :D
Svar på tråden BIM november 2015