BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Nu har vi satt igång myset för denna gång...håller alla tummar o tår att detta blir våran månad, vill se ett plus, vill kunna ge mina föräldrar världens bästarkaste julklapp...vill att tant röd ska ta en lååååång semester nu!!
Tror nästan jag fick ett tidigt MF för min mens var först en vecka sen vilket aldrig händer. Sen börja blödningen som en nidblödning någon dag sen kom mensen ordentligt. Grymt störande. Och mensen har slutat för två dagar sen och har redan ÄL flytningar trots att det enligt appen inte ska vara för ens nästa vecka. Väldigt märkligt.
Jag håller tummarna för er allihopa, och mig själv. Så rädd att jag inte ska få behålla det.
Varför ska tiden gå så sakt?!? Så nyfiken, ge mig den 16/11 fort ????
Förresten vad jobbar ni med?
Så roligt med alla plus! Grattis:D Själv är det 5-6 dagar kvar till bim. Men räknar faktiskt med mensen då jag inte haft någon mens efter missfallet. Men man vet ju aldrig! Men har heller inga känningar, bara dom vanligt ömmande brösten innan tant röd. Hur känner ni andra er, som har bim strax efter helgen?:)
Nu såg jag.. Ja detta var ju inget starkt utslag.
Vågar knappt tro på det!! Ska testa imorgon igen. Men plusset finns ju verkligen där. Helt otroligt, måste haft en nidblödning!
Grattis till alla plus!! Heja november-månad!!