BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Här kommer bilden :)
Det från apoteket syns inte på bilden, men blev betydligt starkare efter någon minut. Det från CB kom strecket innan jag hann lägga ner stickan :)
Wiie grattis!!
Idag mår jag illa och har frtf utslag på ÄL. ovanligt länge har jag haft det. konstigt... kanske är det en graviditet som gömmer sig där? oh orkar verkligen inte vänta mer. har varit sjukt trött också, dock har jag inte ont i brösten. å andra sidan har jag D kupa naturligt, min vännina sa att vi med större bröst och mer hud, inte är lika känsliga som de med lite mindre bröst när de kommer till smärta och svullnad... ja vi får väll se. jag kommer testa tidigare än BIM. Men jag får nog vänta någon dag till <3
Jag har D/E och hade superont vid alla mina graviditeter. Samma sak precis innan mens och vid ägglossning ofta. Så det är nog individuellt. Håller tummarna!
är det möjligt att kunna få Äl flytningar och känningar redan? Hade mens mellan 31/10-3/11
Enligt min app ska jag inte vara fertil för en 11/11 och ha ÄL 15/11.
Hur e det möjligt att börja få ÄL flytningar dag 6 i mens cykeln ????????
Jag har ibland så tidig ägglossning. Har visserligen kort cykel numera (21-25 dagar). Denna månad hade jag mens 29/10-2/11 och igår alltså 4/11 fick jag utslag på äl-test.
VIKTIGT!!!
Fick ju mens häromdagen, vilket höll i två dagar. Idag var den slut och jag fick för mig att göra ett gravtest med test från testlagret. Vilka LOT-nummer var det som var falska?? För jag tycker mig se två streck?! Måste fått tag i de där dumma testen som det pratades om i oktober-tråden. Mitt LOT-nummer på testet är 2015-08-10.
Hur lång tid ska det ta? :O kan de vara så att jag tar vid fel tid? Inte håller mig länge nog? Eller tar de så här långt tid o få positivt?
Hur lång tid ska det ta? :O kan de vara så att jag tar vid fel tid? Inte håller mig länge nog? Eller tar de så här långt tid o få positivt?
Ser ju ut att bli starkare iaf!
När tar du och hur länge håller du dig?
Så här såg mitt ut och jag missade nog när det blev helt positivt.
Skönt att man inte verkar ensam.
Wiie grattis!!
Jag har D/E och hade superont vid alla mina graviditeter. Samma sak precis innan mens och vid ägglossning ofta. Så det är nog individuellt. Håller tummarna!
Jag har ibland så tidig ägglossning. Har visserligen kort cykel numera (21-25 dagar). Denna månad hade jag mens 29/10-2/11 och igår alltså 4/11 fick jag utslag på äl-test.
Ursäkta osmaklig bild. Men så här ser flygningarna ut om man tar ordentligt på fingrarna ???? blää men a att äl är på g är det ju ingen tvekan om men frågan e ju om jag verkligen har det nu eller om den kommer om någon dag. Vi älskar igår iaf. Och har jag tur kanske vi gör det ikväll också. Jag vill ju dock ha färska spermier då äl sker så chanserna verkligen blir större.