• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Miniflicka93
    dundernina skrev 2015-11-05 19:07:49 följande:

Tänkte skapa en BF sida för oss som plussat och för er som är på väg till ?.. finns ett sånt intresse eller har någon hittat en liknande sida reda? Vet inte hur man söker på mobilen.. ????

Det finns en bf juni/juli 2016 :) tror många som plussar här går in där! Antar att dem som har bim i slutet av november kanske får bf augusti? Om jag får plus denna månad blir det iaf en juli bebis :D
  • Körsbärsblomma
    dundernina skrev 2015-11-05 19:07:49 följande:

Tänkte skapa en BF sida för oss som plussat och för er som är på väg till ?.. finns ett sånt intresse eller har någon hittat en liknande sida reda? Vet inte hur man söker på mobilen.. ????

Jag följer gärna med till en BF tråd. Har börjat leta lite efter andra och hittat några som man kan hoppa in på men man kan ju va med i fler:)
  • Mammabertil

Jag testa med ett annat märke som visade blankt. Därav visste jag att de var fejk plus.

Längtanefterstorken skrev 2015-11-05 17:25:12 följande:

Tack snälla för svar!

Okej, alltså inte samma LOT som mig, men mitt LOT kanske också visar falskt. Usch, att man ska behöva vara med om att få ett falskt plus. Testade du med andra test därefter eller hur gick du tillväga? 

Jag sitter ju såklart och googlar runt på det här nu, och är rädd att det ska vara ett väldigt väldigt tidigt missfall då jag har kort lutealfas också. Min mens skulle egentligen komma imorgon, men den var försenad förra månaden så den är ju inte regelbunden någonstans. 

Just nu känns det bara dumt att jag överhuvudtaget testade mig då jag var inställd på att det inte skulle ha tagit sig denna gången, och så får man hopp.. osv .. osv..

• Mammabertil
    S0ckert0ppen skrev 2015-11-05 18:49:57 följande:

Du skrev inte LOT nr utan utg datum, tror du kollat fel, kolla en gång till. Hoppas du får någon klarhet! :)

Testlagret hat ju lotnr när de ör gjorda dvs så är hennes LOT rätt skrivet. Utgångsdatumet brukat vara något/ några år framåt.
  • Kissekatten2014

Kan inte bim vara typ nu.. Grattis till alla er som plussat.. Har haft över 36,5 i temp i 5 dagar nu jag brukar inte ha det annars så vi får väl se..

• lillverra

Lyckliga du. Hoppas det blir min tur denna månad

Längtanefterstorken skrev 2015-11-05 21:04:14 följande:

Vågar knappt tro på det!! Ska testa imorgon igen. Men plusset finns ju verkligen där. Helt otroligt, måste haft en nidblödning! 

• Längtanefterstorken
    lillverra skrev 2015-11-05 21:15:26 följande:

Lyckliga du. Hoppas det blir min tur denna månad

Jag håller tummarna för er allihopa, och mig själv. Hjärta Så rädd att jag inte ska få behålla det.
  • Kissekatten2014
    Längtanefterstorken skrev 2015-11-05 21:04:14 följande:

Vågar knappt tro på det!! Ska testa imorgon igen. Men plusset finns ju verkligen där. Helt otroligt, måste haft en nidblödning! 

Grattis grattis.. Vilken dag har du plussat på? Håller tummar och tår att allt går vägen
  • babytjejen

Nu har vi satt igång myset för denna gång...håller alla tummar o tår att detta blir våran månad, vill se ett plus, vill kunna ge mina föräldrar världens bästarkaste julklapp...vill att tant röd ska ta en lååååång semester nu!!

Svar på tråden BIM november 2015