• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Vinja
    Kaninen skrev 2015-11-05 13:52:22 följande:

Idag mår jag illa och har frtf utslag på ÄL. ovanligt länge har jag haft det. konstigt... kanske är det en graviditet som gömmer sig där? oh orkar verkligen inte vänta mer.  har varit sjukt trött också, dock har jag inte ont i brösten. å andra sidan har jag D kupa naturligt, min vännina sa att vi med större bröst och mer hud, inte är lika känsliga som de med lite mindre bröst när de kommer till smärta och svullnad... ja vi får väll se. jag kommer testa tidigare än BIM. Men jag får nog vänta någon dag till <3

Intressant det dar med storre brost! Jag har ocksa D-kupa naturligt och eftersom jag aldrig varit gravid tidigare vet jag inte riktigt vad jag har att vanta mig. Finns det nan harinne som redan fatt barn och har lite storre brost som skulle kunna ge lite mer info?
  • Cfmilla
    Zeeeeta skrev 2015-11-05 14:50:16 följande:

Här kommer bilden :)

Det från apoteket syns inte på bilden, men blev betydligt starkare efter någon minut. Det från CB kom strecket innan jag hann lägga ner stickan :)

Grattis!!!
  • S0ckert0ppen
    Zeeeeta skrev 2015-11-05 14:50:16 följande:

Här kommer bilden :)

Det från apoteket syns inte på bilden, men blev betydligt starkare efter någon minut. Det från CB kom strecket innan jag hann lägga ner stickan :)

Cb testet är ju helt klart positivt!! GRATTIS!!!! :) :)
  • Längtanefterstorken

VIKTIGT!!!

Fick ju mens häromdagen, vilket höll i två dagar. Idag var den slut och jag fick för mig att göra ett gravtest med test från testlagret. Vilka LOT-nummer var det som var falska?? För jag tycker mig se två streck?! Måste fått tag i de där dumma testen som det pratades om i oktober-tråden. Mitt LOT-nummer på testet är 2015-08-10.

• sebbejonte
    Längtanefterstorken skrev 2015-11-05 15:45:49 följande:

VIKTIGT!!!

Fick ju mens häromdagen, vilket höll i två dagar. Idag var den slut och jag fick för mig att göra ett gravtest med test från testlagret. Vilka LOT-nummer var det som var falska?? För jag tycker mig se två streck?! Måste fått tag i de där dumma testen som det pratades om i oktober-tråden. Mitt LOT-nummer på testet är 2015-08-10.

Tycker också att jag ser. En del har ju som mens fast dom är gravida
  • Längtanefterstorken
    sebbejonte skrev 2015-11-05 15:56:29 följande:
    Tycker också att jag ser. En del har ju som mens fast dom är gravida
    Ja, det var väldigt tydligt irl, men svårt att få bild på det. Vågar dock inte hoppas, speciellt när det cirkulerar test som inte fungerar. Men ska testa igen vid 20.00 då det gått fyra timmar - om jag kan hålla mig från att gå på toa vill säga, hehe!
  • babytjejen

Fick en smiley nu när jag testade alldeles nyss.. :) trodde jag inte då mensen var sen så trodde äl oxå skulle flyttas fram..tur att jag började testa tidigare så jag såg stegring...vi borde väl hinna ha chans nu va även fast vi inte hunnit sexa innan smiley...tänkte mysa idag o hela helgen nu, då borde vi ju täcka upp va? Det är väl äl inom 24-48 timmar efter positivt ältest?

• Körsbärsblomma
    Vinja skrev 2015-11-05 14:56:29 följande:
    Intressant det dar med storre brost! Jag har ocksa D-kupa naturligt och eftersom jag aldrig varit gravid tidigare vet jag inte riktigt vad jag har att vanta mig. Finns det nan harinne som redan fatt barn och har lite storre brost som skulle kunna ge lite mer info?
    Jag har stora bröst och jag hade jätteömma bröst med första barnet. Nu när jag är gravid igen så är dom inte alls lika ömma. Känner av det lite men inte alls som med första. :)
  • lillverra

är det möjligt att kunna få Äl flytningar och känningar redan? Hade mens mellan 31/10-3/11

Enligt min app ska jag inte vara fertil för en 11/11 och ha ÄL 15/11.

Hur e det möjligt att börja få ÄL flytningar dag 6 i mens cykeln ????????

Svar på tråden BIM november 2015