• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • happylife

Här vare bim dag! Inte en enda känning av mens på G, över huvudtaget.

Neg CB digital imorse, va HELT säker på att jag skulle på Gravid!! Sån besvikelse.

Tankarna börjar direkt, är jag gravid trots neg test idag, är mensen svara sen, varför är den då sen? Kom ägglossningen senare än jag trodde trots att jag fick pos test för 14 dagar sen, eller hade jag aldrig äl (man kan ju få pos äggloss test men ägget aldrig lossar vad jag fattat).

Suck vill bara veta!

• Ev1l

symtom nu 
    Är trött som satan, mycket flytningar som luktar annolunda, brösten stramar konstigt, i magen har jag nån slags värk i nedre partiet. som lätt värk av nå slag.

FLER??

kan man göra ett test idag.      ÄL+8   BIM-6

• livias

Här kom mensen en dag tidigt så hoppar över till dec tråden så småningom. Hade inte stora förväntningar då det var första försöket efter mf och låg sjuk under ägglossning så blev ju inte så mycket action om man säger så;) Fortsatt lycka till alla som fortfarande väntar på bim i november!

• Komigennubebis

Hejsan allesammans! Spännande att läsa om alla som hoppas på ett plus nu i november :) Själv har jag bim runt den 18/11, men har haft lite oregelbunden mens så kan egentligen vara mellan den 17-20.

Tiden går så långsamt! Jag hoppas verkligen på ett + nu, jag är så himla lycklig över att vi börjat försöka (en månad sen). Tänk vilken härlig julklapp om det kom ett litet gryn i magen innan jul! 

• babytjejen

Här var äl tidig så bim kan vara allt från 20-24 november. Enligt app den 24 men den räknade äl på lördag el söndag o tror ägget släppte i fredags så blir bara att vänta o se. Kommer inte mensen den 20 så vet jag ej om jag vågar testa utan kanske försöker vänta till den 24...vill inte få ett negativt o bli besviken...

• sebbejonte

Bim närmar sig. Tog ett test från testlagret imorse o vet inte men tyckte mig se ett svagt svagt streck.

Är på ÄL+9 så är ju rätt tidigt att testa.

Är dom bra dom testen? Första gången jag använder dom.

• sebbejonte

Känner inte alls som förra månaden då jag verkligen trodde att jag var gravid med svullen mage, illamående o känsligt luktsinne.

Nu har jag bara ömma bröst men det kan ju lika väl vara för att mensen ska komma?

• Miniflicka93

Jag håller på att tempar och jag råkade missa i morse! Kommer det förstöra mitt diagram mycket? :O ska jag bara hoppa över att skriva in idag? :O

• Doris87

Min äl är sen,skulle kommit i lördags men lyser med sin frånvaro.. Blir bim automatiskt framflyttat då??

Svar på tråden BIM november 2015