• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Anonym (Lf 31)

Hej hej!
    Grattis till alla plus!
    Så kul att läsa.. <3 (y)
    Jag kunde så klart inte vänta, tog ett Clearblue Digital igår morse,men det var negativt..
    Vilket jag i princip kände på mig.
    Det var 5 dagar innan bim..
    Så jag vet inte, det känns som det är kört denna månaden.
    Jag kommer inte ihåg hur det kändes att vara gravid var för många år sedan
    Så dom få symptom jag haft är ju säkert inbillade..
    Lite öm i brösten, inte när jag tar på dom utan det känns ibland.
    Och sen att det liksom kurrar långt ner i magen..
    Ja ja vi får se
    Bim på Fredag den 13/11 skriver här då, om nu mensen inte skulle komma då så tar jag väl ett test igen, men innan de tär väl knappast någon idé va?
    Inte ens testa tidigt tester?
    Kram på er <3

• Mammabertil

Snart är Bim -4 slut och negativa tester:( känns kört. Eftersom jag ör en hög hormonare:( blir nog ett 9:e försök för oss:(

Skitjobbigt är att om 4 veckor skulle vår bebis kommit om jag inte fått missfall. Det missfallet var det jobbigaste missfallet jag haft psykiskt , och att snart man är där och inte ännu väntar bebis är sjukt jobbigt.

Men som sagt det tog 21 försök med ettan så vänta har man ju gjort förut.

• Anonym (Lf 31)
    happylife skrev 2015-11-09 15:05:53 följande:

Shit tror jag plussat!! Ser ni??
    Syntes inom 2 min

Det ser ut som ett svagt plus tycker jag..
  • S0ckert0ppen
    happylife skrev 2015-11-09 15:05:53 följande:

Shit tror jag plussat!! Ser ni??
    Syntes inom 2 min

Ser lovande ut! Ta ett imorgon bitti! :) lycka til!
  • SamsonS

Fortfarande varken mens eller plus och på onsdag är det en hel vecka sen BIM. Illamåendet har kommit tillbaka och brösten har börjat ömma, molvärken har förändrats till en ilande smärta, helt olik mensvärk. Idag fick jag också en konstig lite rosa flytning. Med dottern hade jag rosa flytningar lite då och då i början och första symtomet med henne var ömma bröst. Åh, känns som att man letar grejer hela tiden.... Testade igår med på eftermiddagen, kan vara inbillning men tyckte där fanns en knappt synbar skugga. Vet inte när jag vågar testa igen, skulle vilja imorgon men är rädd att jag blir besviken igen.

När hade ni testat? :)

• Emmi0306
    Symetrical skrev 2015-11-09 09:41:41 följande:

Det är lite väl stora variationer, men beror säkert på de olika temptiderna. Tempar jag bara typ två timmar senare än vanligt kan jag få en temp på 0,3 grader högre! Det kan därför vara en god idé att anteckna tiden man tempar, för att på så vis kunna se ett mönster. Använder du exv fertility friend kan det även vara bra att discarda de dagar du tempat en helt annorlunda tid.

Tack för svaret! jag använder natural cycles. Smart att anteckna tiden ju, jag kanske testar det, eller så får jag helt enkelt ställa klockan! XD jag är helt ny på det här men det känns ju iaf som att man gör något medans man väntar haha :-P
  • Sali2015

Heeej tjejer! Inte varit aktiv här på ett tag men behöver stöd nu!

Har i ca 10 dagar haft huvudvärk, humörsvängningar, ömmande bröst som idag är jätte ådriga och ömma, sjukligt matbegär och omöjlig att mätta, hugg, drag och stickningar i både bröst och tjejmage. Värmeslag, gasig etc. Alla i min omgivning har varit övertygade om att jag är gravid medan jag nekat för jag inte vågat hoppas. Men sedan har de vunnit över mig. Men.... BIM är på onsdag. Fick idag en blödning, det finns knappt något i bindan men kommer på pappret när jag är på toa. Har mensvärk. Men brösten spänner och sticks och är fortfarande jätte ådriga. Vill inte ge upp. Hoppas på att blödningen avtar och att jag ska kunna våga mig på ett test på onsdag

• Vinja
    Hansson88 skrev 2015-11-09 12:31:36 följande:

Allright! Ägglossningen var inatt. Hoppas det tar sig. Trots allt första försöket efter mf. Inga förhoppningar direkt.

Bim är den 21 Nov. Vi får väl se :)

Jag har ocksa BIM den 21! Haller tummarna att det blur dubbelplus! :)
Svar på tråden BIM november 2015