• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • happylife
    Fsake skrev 2015-11-10 08:14:59 följande:
    Det ser positivt ut! Vågar mig på ett grattis! :)
    Åååh tack!!!
    Ni anar inte hur glad jag blir om det är sant.
    Har haft det tungt känslomässigt efter MF i augusti och skulle bli överlycklig om det nu lyckats!
  • bamboobaby
    happylife skrev 2015-11-10 08:21:00 följande:
    Åååh tack!!!
    Ni anar inte hur glad jag blir om det är sant.
    Har haft det tungt känslomässigt efter MF i augusti och skulle bli överlycklig om det nu lyckats!
    Tycker också det ser ut som ett plus Jätte Grattis! :) Med mitt andra barn plussade jag svagare än din sticka nu och det blev en helt förträfflig liten flicka av det svaga plusset :)
  • babytjejen

Har genom tempappen fått äl till i fredags o bim den 21 november...hoppas på att mensen håller sig borta denna gången. Skulle mensen inte komma på bim så vågar jag dock inte hoppas.. Förra gången var den ju två dagar sen..tror dock på att mensen kommer, har en stark känsla att vi inte lyckats denna gången Heller :(

• happylife
    bamboobaby skrev 2015-11-10 08:56:21 följande:
    Tycker också det ser ut som ett plus Jätte Grattis! :) Med mitt andra barn plussade jag svagare än din sticka nu och det blev en helt förträfflig liten flicka av det svaga plusset :)
    Å vad glad jag blir att höra!!
    Jag mår så fruktansvärt illa till och från, och ingen mens, så det måste ju vara något!  =)
    Känns helt sjukt, åker på bröllopsresa idag, vilken start på semestern!Skrattande
  • qismet

Tant röd våldgästar nu så inget för mig denna månad. Lycka till ni andra och återigen stort grattis till er som plussat! :)

Ingen tackar dig för att du är en dörrmatta - Be the bigger bitch
  • sebbejonte

Tog både ett av testlagrets tester och ett rfsu i morse, båda blanka. Är det kört då?

Äl+10, bim-4 idag :(

• happylife
    sebbejonte skrev 2015-11-10 09:30:22 följande:

Tog både ett av testlagrets tester och ett rfsu i morse, båda blanka. Är det kört då?

Ta CB plus ist mycket bättre. Men vänta till bim
  • Fian88
    sebbejonte skrev 2015-11-10 09:30:22 följande:

Det är absolut inte kört! Kan ta upp till 10 dagar innan ägget fäster och sen måste hormonerna komma upp till en mätbar nivå.
  • sebbejonte
    happylife skrev 2015-11-10 09:32:38 följande:

Ta CB plus ist mycket bättre. Men vänta till bim

Okej jag har beställt cb som kommer idag, ska bara försöka klara vänta...
  • Fian88
    happylife skrev 2015-11-10 07:40:42 följande:
    God morgon på er!
    BIM +1, ingen mens i sikte. Neg på CB digital, men får detta på Cb Plus inom tiden. Svaaagt streck. Vad tror ni?
    Å vill så gärna... min mens är aldrig sen...
    Ser ju ut som ett plus! Grattis!!:)
Svar på tråden BIM november 2015