• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • SofieKristin
    milja87 skrev 2015-11-17 13:31:54 följande:

Har BIM imorgon och har inte alls mått som tidigare månader när jag trott att jag är gravid.

Hjärtklappning/högre puls än vanligt. Nästan lite obehagligt.

Hemska underjordiska finnar runt munnen som kom några dagar efter ÄL och har precis försvunnit

Hård och lös mage om vartannat i en veckas tid och gasig

Bubblig och pratande mage

Extremt trött hela veckan efter ÄL. Hjälpte lite när det blev soligt väder, fick energi av det

Mer sexlust, samma som vid ÄL

Pirrande känsla i tjejmagen för ett par dagar sedan

Skavande känsla i muttan, som om jeansen sitter åt fast inuti liksom. Svårt att förklara.

Jag brukar alltid få ett par mensfinnar ett par dagar före mens men jag har ingen alls, och istället för att känna mig ful och uppblåst så känner jag mig SNYGG och sexig idag.

Dagarna före mens brukar jag bli arg som ett bi och super känslig men dessa dagar har jag varit from som ett lamm. (Gissa om min sambo är glad för det?)

Min mens är som en klocka och därför hoppas jag att den INTE kommer imorgon

Håller tummarna att den inte kommer!
    Jag har inte heller känt mig som tidigare månader när jag trott jag haft symptom. Känns på ett annat sätt nu. Eller så är jag bara sjuk!
  • Anonym (D.C)

Grattis till alla plus! Så roligt för er!

Och lycka till er som väntar eller går på nästa försök!

Jag har inte skrivit på ett tag nu. Jag är väldigt osäker på vart jag är i min cykel egentligen. När ni/om ni får ömma bröst, kommer det innan/under eller efter ÄL? Förra månaden hade jag det en vecka sen kom mensen, nu fick jag det snarare under/ direkt efter Äl (om jag har det, då mensen var beräknad ca två veckor fram). Det är förstås olika men skulle vara intressant att veta hur det är för er.

• Symetrical
    milja87 skrev 2015-11-17 13:31:54 följande:

Har BIM imorgon och har inte alls mått som tidigare månader när jag trott att jag är gravid.

Hjärtklappning/högre puls än vanligt. Nästan lite obehagligt.

Hemska underjordiska finnar runt munnen som kom några dagar efter ÄL och har precis försvunnit

Hård och lös mage om vartannat i en veckas tid och gasig

Bubblig och pratande mage

Extremt trött hela veckan efter ÄL. Hjälpte lite när det blev soligt väder, fick energi av det

Mer sexlust, samma som vid ÄL

Pirrande känsla i tjejmagen för ett par dagar sedan

Skavande känsla i muttan, som om jeansen sitter åt fast inuti liksom. Svårt att förklara.

Jag brukar alltid få ett par mensfinnar ett par dagar före mens men jag har ingen alls, och istället för att känna mig ful och uppblåst så känner jag mig SNYGG och sexig idag.

Dagarna före mens brukar jag bli arg som ett bi och super känslig men dessa dagar har jag varit from som ett lamm. (Gissa om min sambo är glad för det?)

Min mens är som en klocka och därför hoppas jag att den INTE kommer imorgon

Just den där harmoniska känslan istället för pms har varit mitt tydligaste tidiga tecken alla de ggr jaguarer gravid.
  • Miniflicka93

Kan inte sluta gråta!! Plussade svagt på testlagret sprang till apoteket o köpte cb... Jag ska bli mamma!

• misslina
    Miniflicka93 skrev 2015-11-17 15:01:21 följande:

bättre bild

Åhhhh vad roligt!!! Grattis!!!

När har du bim?
  • Vinja
    misslina skrev 2015-11-16 22:45:26 följande:
    Jag hade inga symtom med mina två barn förrän vecka 7. Så det behöver man inte ha för att vara gravid :)

Lycka till!
    Veli9090 skrev 2015-11-16 23:18:25 följande:
    När jag var oönskat gravid för några år sedan hade jag inte symptom alls, märkte det i vecka 8 då mensen hade försvunnit! Så det finns absolut sånna fall :) nu har jag inga symptom alls och har bim på fredag, förra månaden hade jag massor med symptom med det visade sig inte vara något :)
    Tack för svar! Nu känns det genast lite bättre :)

• Esirnus
    Miniflicka93 skrev 2015-11-17 14:59:20 följande:

Kan inte sluta gråta!! Plussade svagt på testlagret sprang till apoteket o köpte cb... Jag ska bli mamma!

Grattis!!!!!!! Gud vad roligt, åh vad glad jag blir för sin skull :,)
  • Vinja
    babytjejen skrev 2015-11-16 23:18:30 följande:
    Men min dotter så hade jag inga symptom innan bim o inga andra symtom förutom trötthet fram tills lillan sparkade i magen :)
    Tack för svar! Skönt att veta att det finns hopp även om man inte känner av symptom!
  • Vinja
    Miniflicka93 skrev 2015-11-17 14:59:20 följande:

GRATTIS!!
Svar på tråden BIM november 2015