BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Har BIM imorgon och har inte alls mått som tidigare månader när jag trott att jag är gravid.
Hjärtklappning/högre puls än vanligt. Nästan lite obehagligt.
Hemska underjordiska finnar runt munnen som kom några dagar efter ÄL och har precis försvunnit
Hård och lös mage om vartannat i en veckas tid och gasig
Bubblig och pratande mage
Extremt trött hela veckan efter ÄL. Hjälpte lite när det blev soligt väder, fick energi av det
Mer sexlust, samma som vid ÄL
Pirrande känsla i tjejmagen för ett par dagar sedan
Skavande känsla i muttan, som om jeansen sitter åt fast inuti liksom. Svårt att förklara.
Jag brukar alltid få ett par mensfinnar ett par dagar före mens men jag har ingen alls, och istället för att känna mig ful och uppblåst så känner jag mig SNYGG och sexig idag.
Dagarna före mens brukar jag bli arg som ett bi och super känslig men dessa dagar har jag varit from som ett lamm. (Gissa om min sambo är glad för det?)
Min mens är som en klocka och därför hoppas jag att den INTE kommer imorgon
Grattis till alla plus! Så roligt för er!
Och lycka till er som väntar eller går på nästa försök!
Jag har inte skrivit på ett tag nu. Jag är väldigt osäker på vart jag är i min cykel egentligen. När ni/om ni får ömma bröst, kommer det innan/under eller efter ÄL? Förra månaden hade jag det en vecka sen kom mensen, nu fick jag det snarare under/ direkt efter Äl (om jag har det, då mensen var beräknad ca två veckor fram). Det är förstås olika men skulle vara intressant att veta hur det är för er.
Har BIM imorgon och har inte alls mått som tidigare månader när jag trott att jag är gravid.
Hjärtklappning/högre puls än vanligt. Nästan lite obehagligt.
Hemska underjordiska finnar runt munnen som kom några dagar efter ÄL och har precis försvunnit
Hård och lös mage om vartannat i en veckas tid och gasig
Bubblig och pratande mage
Extremt trött hela veckan efter ÄL. Hjälpte lite när det blev soligt väder, fick energi av det
Mer sexlust, samma som vid ÄL
Pirrande känsla i tjejmagen för ett par dagar sedan
Skavande känsla i muttan, som om jeansen sitter åt fast inuti liksom. Svårt att förklara.
Jag brukar alltid få ett par mensfinnar ett par dagar före mens men jag har ingen alls, och istället för att känna mig ful och uppblåst så känner jag mig SNYGG och sexig idag.
Dagarna före mens brukar jag bli arg som ett bi och super känslig men dessa dagar har jag varit from som ett lamm. (Gissa om min sambo är glad för det?)
Min mens är som en klocka och därför hoppas jag att den INTE kommer imorgon
Kan inte sluta gråta!! Plussade svagt på testlagret sprang till apoteket o köpte cb... Jag ska bli mamma!
bättre bild
bättre bild
Kan inte sluta gråta!! Plussade svagt på testlagret sprang till apoteket o köpte cb... Jag ska bli mamma!