BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Grattis till alla nya plus förresten! Har trillat in en hel del sen jag läste sist!
Jag har BIM på Lördag, och har bestämt mig för att testa Lördag morgon om mensen inte kommit då. Har inga symptom över huvud taget, men tänker att sånt kan ju alltid vara olika.
Förra månaden innan BIM drack jag typ ingen alkohol etc och åt bra, den här gången har det slunkit ner en del vin och en massa rökt lax, haha! Vet inte om det gör nån skillnad, men tänker att så länge som jag inte röker eller super mig full är det ok. Dessutom är det lättare att leva "som vanligt" tills man med säkerhet vet att man är gravid, känner jag i alla fall. Annars blir det så mycket fokus på att man kanske är gravid och sen känner man sig besviken om det visar sig att man inte är det.
Är det nån härinne som antingen är gravid men symptomfri eller har varit det?
Plussade, men fick en försenad mens :(
Fick aldrig "gravid" på CB digital, men svaga plus på CB plus
Nya tag, försök nr 5..
Nya tag, försök nr 5..
Trist! Styrkekramar
Nya tag, försök nr 5..
Skit också! :(
Styrkekramar!
Trist! Styrkekramar
Jag ska försöka hålla mig till fredag faktiskt! Får se hur det går eftersom jag är en riktig testoman haha!! Ja jag löste det, så nu håller vi tummarna för att det blir starkare för dig! Man vill ju bara att veckan ska gå, vad tänker du testa med för test? Olika?
Dagens vad tror ni? Äl+9
Ser mer jänmrosa ut än igår men jag vet inte..?
Tant röd stack in en fot genom dörren nu på morgonen och lär vara här i egen hög person under dagen. Nya tag i december, vi hoppas på tredje ägglossningen gillt!
Lycka till alla som plussat och alla ni som väntar på plus!
Tack! :D
Känns bra att veta att jag inte är ensam om att tycka så :)
Tycker Du ska överraska honom garanterat bästa presenten