BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Väntan väntan och väntan. BIM +3. Vi fick neg reslutat i fredags. Tuttarna gör inte lika ont, svallningar utan dess like, kissar ofta haft lite värk i livmodern idag, har kissat 7 gånger idag och synat pappret varje gång. Inte ett enda spår av Tant röd. Nytt test iimorgon om ingen mens dyker upp ikväll :)
Väntan väntan och väntan. BIM +3. Vi fick neg reslutat i fredags. Tuttarna gör inte lika ont, svallningar utan dess like, kissar ofta haft lite värk i livmodern idag, har kissat 7 gånger idag och synat pappret varje gång. Inte ett enda spår av Tant röd. Nytt test iimorgon om ingen mens dyker upp ikväll :)
Vet inte om det syns bättre på denna?
Tiden går såååå långsamt..vill att det ska bli lördag nu så jag vet om vi lyckats el inte denna gången...ska bort med vänner på kvällen på lördag o vill gärna veta innan så man slipper sitta o tänka på det en massa o hoppas...
Tiden går såååå långsamt..vill att det ska bli lördag nu så jag vet om vi lyckats el inte denna gången...ska bort med vänner på kvällen på lördag o vill gärna veta innan så man slipper sitta o tänka på det en massa o hoppas...
Samma här på lördag. Just nu känner jag på mina bröst dagligen om de ömmar haha samt analyserar om jag känner något i magen ;)
Tycker jag haft symtom i flera månader nu så lurar inte alls på mina kroppsliga tecken...plus att tempen börjat gått ner redan så tror på mens i helgen. Men ett litet hopp finns ju alltid där...
Jag är på ÄL + 10
BIM 20/11 tidigare en listan här anger eftersom jag hade tidig äl efter mens.
Humörsvängningar lätt till gråt och trött idag
Får väl se, om det är pms eller om det blir vår månad.
Nu på eftermiddagen när jag kolla om jag kanske skulle ha senare äl var det som lite blodblandat inget som kommer i trosan, men lite gran. Så undra om det kan vara att det placerat sig ett pyre där inne. För igår hade jag jätte mycket stickningar och molvärk då vi var på ärende fick nästan sätta mig ibland. Så det ska bli spännande och se vad som händer av detta ????
BIM +8 idag. Ingen mens, inga gravid-känningar och negativt test för 2 dagar sen.... Fattar ingenting?!