BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Taack :)
Om jag är gravid nu och jag plussar innan så väntar jag tills den 25:e med att tala om det för honom :D
Det tycker jag inte! Tänk vilken underbar födelsedagspresent!
Håller tummarna för dig!
Ger upp för denna månad. CB blankt och har fått mensvärk.... Räknar jag efter äl smärtan som jag brukar så är jag på äl + 11. Bim är äl+12 så..
Lycka till alla ni som väntar på bim!
Dagens vad tror ni? Äl+9
Ser mer jänmrosa ut än igår men jag vet inte..?
Plussade, men fick en försenad mens :(
Fick aldrig "gravid" på CB digital, men svaga plus på CB plus
Nya tag, försök nr 5..
Jag har BIM 20e enligt appen, men tror den ligger någon dag före.
Har mått riktigt dåligt sen i lördags när jag började få riktig magvärk/illamående/mage som var i obalans.. Sen har det hållit i sig fast varit mildare sen dess. Fick knappt någon sömn alls på natten lörd-sönd för jag hade så ont.Nu har jag mer en känsla av att kroppen är "ur fas", lätt illamående och har dålig aptit. Har faktiskt aldrig mått såhär i flera dagars tid. Jag undrar verkligen vad det är om det inte är en graviditet pågång?! Då är det ju något annat "fel"...
Brösten känns som vanligt ömma som inför mens, dock har jag idag börjat få vitaktiga ganska rikliga flytningar, och det kan jag inte påminna mig om att jag brukar ha före mens.
Ja vi får se helt enkelt, lite för tidigt att testa än...? Har testlagrets stickor hemma.
Jahapp då hoppar jag över till dec tråden. Mensen kom idag med besked tre dagar tidigt. Allt har verkligen duckat upp sig bara för att man försöker bli gravid.
Jag har BIM 20e enligt appen, men tror den ligger någon dag före.
Har mått riktigt dåligt sen i lördags när jag började få riktig magvärk/illamående/mage som var i obalans.. Sen har det hållit i sig fast varit mildare sen dess. Fick knappt någon sömn alls på natten lörd-sönd för jag hade så ont.Nu har jag mer en känsla av att kroppen är "ur fas", lätt illamående och har dålig aptit. Har faktiskt aldrig mått såhär i flera dagars tid. Jag undrar verkligen vad det är om det inte är en graviditet pågång?! Då är det ju något annat "fel"...
Brösten känns som vanligt ömma som inför mens, dock har jag idag börjat få vitaktiga ganska rikliga flytningar, och det kan jag inte påminna mig om att jag brukar ha före mens.
Ja vi får se helt enkelt, lite för tidigt att testa än...? Har testlagrets stickor hemma.
Vet inte riktigt hur jag känner. Tog ett test idag på äl+10 som var negativt. Egentligen borde jag inte ens testa än eftersom jag kanske inte ens haft äl:'(, ska till gyn på torsdag och ta prov så då får jag väl veta sen om jag fått äl eller inte. Jävla skitkropp som inte fungerar som den ska!:'(. Har samma mensvärk jag brukar ha innan mens så lutar väl åt det..
Har BIM imorgon och har inte alls mått som tidigare månader när jag trott att jag är gravid.
Hjärtklappning/högre puls än vanligt. Nästan lite obehagligt.
Hemska underjordiska finnar runt munnen som kom några dagar efter ÄL och har precis försvunnit
Hård och lös mage om vartannat i en veckas tid och gasig
Bubblig och pratande mage
Extremt trött hela veckan efter ÄL. Hjälpte lite när det blev soligt väder, fick energi av det
Mer sexlust, samma som vid ÄL
Pirrande känsla i tjejmagen för ett par dagar sedan
Skavande känsla i muttan, som om jeansen sitter åt fast inuti liksom. Svårt att förklara.
Jag brukar alltid få ett par mensfinnar ett par dagar före mens men jag har ingen alls, och istället för att känna mig ful och uppblåst så känner jag mig SNYGG och sexig idag.
Dagarna före mens brukar jag bli arg som ett bi och super känslig men dessa dagar har jag varit from som ett lamm. (Gissa om min sambo är glad för det?)
Min mens är som en klocka och därför hoppas jag att den INTE kommer imorgon