BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Jag plussade nyss! :) bim-2 :)
Kunde inte låta bli att testa idag igen, tycker ju jag kan skymta något (i verkligheten i alla fall) men är antagligen spök! Men hoppas ju ändå såklart:)
Haha, ser nu att det inte syns alls på datorn:-P
Har BIM den 25, håller alla tummar och tår för att få plus snart. Har gjort flera test redan nu trots att man nästan vet att det inte skulle bli positivt för att det är för tidigt men det är så svårt att hålla sig. :) har alla möjliga symptom och känner mig redan nu jättegravid. Har gjort det sen typ ÄL+2 :) de symtom jag har är jättesvullna bröst som är ömma, gasig, jättekänsligt luktsinne (sambon hade druckit ett glas vin runt sju tiden och när jag gick in i sovrummet vid typ 11 för att sova tyckte jag att det stank sprit. Nu på morgonen mådde jag riktigt illa också, blev helt vit i ansiktet men lyckades hålla mig från att spy. Har ont i landryggen som bara den också. Är det här bara skengraviditetstecken så kommer jag att bli riktigt sur på min kropp alltså.
Håller tummarna för alla att det blir plus den här månaden!! :)
Jag håller tummarna!
Ni som har barn sen tidigare, när har ni plussat? Med min dotter plussade jag på BIM och med sonen hade jag noll koll så det var nog inte för ens i v 6 :)
Tack! Dagens cb var iaf inte blankt men förmodligen bara em spökskugga.äl+10 idag.
Ge inte upp, än kan mycket hända :) håller tummarna för oss båda!