• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Esirnus
    SofieKristin skrev 2015-11-19 07:21:06 följande:
    Drog upp ljusstyrkan på telefonen lite, å jag tycker nog att jag ser ett svagt streck där! så ge inte upp än...
    Tack goa du, man blir ju så himla besviken om man hoppas och sen är där inget :/ Tror jag testar imorgon igen och kanske vågar hoppas om det syns något!!
  • Anonym (Hodej)

Jag har exakt samma! En dags försenad mens... Annars inga andra biverkningar vad jag känner.

Fia90 skrev 2015-11-18 19:18:30 följande:

Inte vågat testa ännu. BIM idag, ÄL+14. Ingen mens och gigantiska ömma bröst med ådror som världens nät ända in på bröstvårtorna.

Hur ska jag våga?

• Ensam02

Är på bim -6 idag, helt plötsligt känner jag mig inte alls gravid. :( har massor av symptom men alla har lixom blivit lite mindre extrema. Konstiga är dock att jag alltid är riktigt kissnödig på morgonen när jag vaknar men de sista tre dagarna har jag inte vart det alls, någon som känner igen sig?

En positiv sak är iaf att livmodertappen är riktigt mjuk och det ska tydligen kunna vara ett tecken. :) stor kram till alla er som hoppas! Man säger ju att hoppet är det sista man tappar :)

• Anonym (Kanske nr 5)

Bim -7 för mig idag och har inga känningar alls. Brösten är inte ömma som dom brukar vara fram till mens utan helt normala men de kanske kommer. Och min tapp är så långt ner bara någon cm in när jag sitter ner. Hård runt om och mjuk inuti men helt stängd vilket jag inte annars upplevt utan någon mm öppen alltså trots allt fött 4 barn.

• Ensam02
    Anonym (Kanske nr 5) skrev 2015-11-19 08:45:25 följande:

Bim -7 för mig idag och har inga känningar alls. Brösten är inte ömma som dom brukar vara fram till mens utan helt normala men de kanske kommer. Och min tapp är så långt ner bara någon cm in när jag sitter ner. Hård runt om och mjuk inuti men helt stängd vilket jag inte annars upplevt utan någon mm öppen alltså trots allt fött 4 barn.

Jag känner inte riktigt om min är öppen eller stängd, har två barn sedan tidigare och just nu tycker jag verkligen att den känns annorlunda, hade väldigt ömma och svulln bröst men nu känns det lite mindre, dom är fortfarande svullna men inte sådär hårda som dom var första dagarna, ömma också men mindre än innan,
  • Anonym (Kanske nr 5)
    Ensam02 skrev 2015-11-19 08:51:02 följande:

Jag känner inte riktigt om min är öppen eller stängd, har två barn sedan tidigare och just nu tycker jag verkligen att den känns annorlunda, hade väldigt ömma och svulln bröst men nu känns det lite mindre, dom är fortfarande svullna men inte sådär hårda som dom var första dagarna, ömma också men mindre än innan,

Samma här den känns annorlunda på ngt vis men man vågar inte hoppas ifall man blir besviken ändå tar dessa tankar över ens vardag hur mycket man än försöker tänka på annat fram till bim.
  • Ensam02

Ja det gör de verkligen, jag har redan testat flera ggr med förhoppning om att jag ska vara en utav dom som är sådär riktigt tidig med att få plus , men icke sa Nicke, nu tänker jag vänta iaf tills i övermorgon :)

• babytjejen

Har bim på lördag enligt app men eftersom mensen var sen förra gången så kan den nog vara mellan lördag till måndag. Vet inte om jag vågar mig på ett test imorgon el om jag ska vänta några dagar om nu mensen inte dyker upp på lördag. Tar nog ett test på lördag om mensen inte kommit , får jag negativt då så slipper jag ju få upp hoppet om mensen är sen denna gången med.

Har dock inte märkt av mitt humör denna gången innan mens men det kan ju bero på att jag tränat o börjat äta rätt så behöver ju inte ha något att göra med barnbak..

• Abla
    Ensam02 skrev 2015-11-19 09:30:43 följande:

Ja det gör de verkligen, jag har redan testat flera ggr med förhoppning om att jag ska vara en utav dom som är sådär riktigt tidig med att få plus , men icke sa Nicke, nu tänker jag vänta iaf tills i övermorgon :)

Ja samma här. Testade föör tidigt och det blev ju inte så bra. Hoppet är dock det sista som överger en . Jag har superont i brösten, men tyvärr är det ett vanligt innan-mens-symptom för min del nu för tiden. Inbillar mig nog bara att det är lite extra nu haha. Nåja ska försöka hålla mig till söndag om inte tant röd har dykt upp redan då.
Svar på tråden BIM november 2015