• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Malin 845
    Fian88 skrev 2015-11-19 21:28:14 följande:
    Fy vad drygt!:(
    Men då är det ju positivt i alla fall, ligg på ordentligt nu!;)
    Så den var positiv? Och cb visade glad gubbe nu med :). Haha indeed I will ;)
  • Malin 845
    Natalie87W skrev 2015-11-20 01:55:41 följande:

Hann inte skriva klart! ;)

Positivt nu :) kan ju såklart vara smart att testa imorgo också, men du kan nog räkna med äl inom det närmsta dygnet iaf.

Vad jobbigt med så ojämn cykel förresten. Hoppas det tar sig nu :D

Malin 845 skrev 2015-11-19 18:48:18 följande:

Hej, har inte varit så aktiv här. Mitt bim skulle varit för några dagar sen, och då äl skulle varit (egentligen) så stegrades testen men blev inte positiva. Så jag slutade med äl testerna.

Pga rikliga flytningar så tog jag ett äl test. Och nu fick jag detta.. Positivt test imorgon eller vad tror ni? :D

Vad underbart detta känns :D bm sa att jag inte har äl och pga min PCO så kan det ta tid. Har gått ner några kilo bara och då kommer äl :D woho! Cb visade glad gubbe med :) så är äl idag då när cb visade? :)

Ja många gånger man trott att jag var gravid, men bara envis mens :P. Tusen tack! :)
  • misslina
    Malin 845 skrev 2015-11-20 05:42:59 följande:
    Vad underbart detta känns :D bm sa att jag inte har äl och pga min PCO så kan det ta tid. Har gått ner några kilo bara och då kommer äl :D woho! Cb visade glad gubbe med :) så är äl idag då när cb visade? :)

Ja många gånger man trott att jag var gravid, men bara envis mens :P. Tusen tack! :)
    Härligt med glad gubbe!

Äl sker mellan 24-36 timmar så ligg på :)
  • Veli9090

Negativt cb digital idag på bim dagen, fortfarande inte ett spår av mens!

Tänkte göra många utav er lättade, min kompis som är gravid i månad 6 fick sitt plus på bim +6, så innan mensen visar sig så är jag hoppfull :)

• Malin 845
    misslina skrev 2015-11-20 05:59:33 följande:
    Härligt med glad gubbe!

Äl sker mellan 24-36 timmar så ligg på :)
    Det ska vi ;)
  • HCS

Nej va trist! :( Fick min igårkväll så vi ses i december tråden..

Fian88 skrev 2015-11-20 05:13:42 följande:

Falskt positivt, mensen kom inatt! Lycka till alla:)

• HCS

Tyvärr tycker jag det ser ut som min falska skugga jag fick igår. Det ska vara bredare mellan strecken på de nya från tl. MEN jag hoppas att jag har fel.. håller tummarna! Själv fick jag mens igårkväll.

Esirnus skrev 2015-11-20 03:47:00 följande:

2 dagar kvar till bim, ser ni? Är helt skakis :S hjälp, kan det verkligen vara något?..

• Fian88
    Esirnus skrev 2015-11-20 03:47:00 följande:

2 dagar kvar till bim, ser ni? Är helt skakis :S hjälp, kan det verkligen vara något?..

Skymtar något men på datorn ser det lite grått ut..
    Men håller tummarna!:)
    Tyvärr var mitt falskt positivt och mensen kom inatt:(
Svar på tråden BIM november 2015