• celavie1

Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016

Hej
    Efter en relativt snabb fertilitetsutredning (beror väl på vår ålder) är vi nu uppsatta på väntelistan för IVF. Nästa möte är i dec och då ska vi påbörja behandlingen. Känns skönt, läskigt, jobbigt osv. Inombords är det ett enda kaos om jag ska vara ärlig. Jag har ännu inte orkat berätta om detta för mina närmaste eftersom jag inte hunnit landa i det hela ännu på något vis.
    Jag skulle vilja komma i kontakt med er i samma situation. Vore så skönt att utbyta tankar, erfarenhet och peppa varandra.

Önskar er en skön söndag. Här lyser solen Glad

• Svar på tråden Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016
  • stajlish
    Iskristall skrev 2015-12-22 08:21:26 följande:
    Mitt var ju också negativt RD11, för min del tror jag ju det är kört. Men inte för dig! Jag har inte vågat testa nåt mer, väntar bara på mensen nu. Jag känner fortfarande ingenting, ingenting nånstans förutom en tomhet. Känns inte som nån skulle ha flyttat in.

Håller tummarna för dig! Skönt att du sluppit mer rosa/brunt!
    Håller tummarna för dig också! Att du får positivt trots negativt på RD11... man vet aldrig! Kram
  • Iskristall
    stajlish skrev 2015-12-22 09:10:46 följande:

Håller tummarna för dig också! Att du får positivt trots negativt på RD11... man vet aldrig! Kram

Å tackar! Är på RD13 idag. Om det var vanlig cykel borde mensen komma idag, men tror på att lutinus skjuter upp den som sagt. Kram
  • hope88

Tack för pepp tjejer!! Man får väl se helt enkelt. Nu är det rosa tillbaks. Har konstiga flytningar det är liksom inte vitt längre utan geléaktigt och tråkigt och i det är det rosa/brunt.

Har inte mensen kommit till åå torsdag testar jag igen..

Man vet aldrig hoppas så för dig nu Iskristall!

• Iskristall
    hope88 skrev 2015-12-22 10:49:29 följande:

Tack för pepp tjejer!! Man får väl se helt enkelt. Nu är det rosa tillbaks. Har konstiga flytningar det är liksom inte vitt längre utan geléaktigt och tråkigt och i det är det rosa/brunt.

Har inte mensen kommit till åå torsdag testar jag igen..

Man vet aldrig hoppas så för dig nu Iskristall!

Skumma flytningar hope88!? Hoppas det leder till nåt bra!

Kram
  • hope88
    Iskristall skrev 2015-12-22 11:06:26 följande:

Skumma flytningar hope88!? Hoppas det leder till nåt bra!

Kram

Ja så konstigt som om jag skulle ha ägglossning nu liksom.. Molvärken ökar.. det är lite som en brännande värk över livmodern..

Kram
  • Iskristall
    hope88 skrev 2015-12-22 11:19:03 följande:

Ja så konstigt som om jag skulle ha ägglossning nu liksom.. Molvärken ökar.. det är lite som en brännande värk över livmodern..

Kram

Håller tummarna så hårt för dig gumman! Kram
  • hope88
    Iskristall skrev 2015-12-22 11:27:57 följande:

Tack vännen! Kram
  • hope88
    Iskristall skrev 2015-12-22 11:27:57 följande:

Tack vännen! O jag för dig! Kram
  • Iskristall

Vilka tjejer är kvar här i tråden som börjar med ivf 2016?

Jag kommer fortsätta hänga med er. Hoppas jag får starta ny omgång sprutor vid nästa mens, i slutet på januari då.

Svar på tråden Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016