• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • ensamärstark

Då hoppar jag in här med!

Mensen kom idag på beräknat datum!

Har gråtit hela dagen till och från, men nu är det bara att börja kämpa igen.

Denna månad blir vårat 17e försök. Har beställt ÄL test och gravtest från testlagret så jag är redo

Herregud, ännu en månad med otålig väntan och överanalyserande.

Tur att vi gillar att ha mycket sex

• Bananen92

Välkommen hit alla nya! Tråkigt att det inte gått hittills för er, vi håller tummarna att januari har roligare besked.

Här har jag spelat Risk med familjen med världens pms... Ingen kombo jag rekommenderar. Äl +7 idag.

• misslina
    Ejoma skrev 2015-12-27 22:22:49 följande:
    ja nu får de hända nått tycker ja :D
    Ja eller hur! :) på tiden!
  • Ejoma

någon som har nå fins tips när det gäller äl test lr tempning ? vet ej vilket av dom jag ska välja eller om jag ska köra båda hah ;D

• Anonym (Emelie)

Hej!

Jag slutade med mini piller den 23/11 och fick mens 20/12.

Idag fick jag en liten blödning och gjorde ett Äl-test.

Den visade glad gubbe, dvs maximalfertilitet.

Var inte det jättetidigt? Jag gjorde testet mest på skoj! Hade räknat med att ha ÄL nästa vecka!

• Sajocawa
    Anonym (amanda) skrev 2015-12-27 21:57:54 följande:

vill gärna hoppa in:) hade äl 21/12(dag 14) och har BIM 3/1. hade sex dag 9,11,13,14. är nu på cykeldag 20. har väldigt tunga och ömmande bröst men vet inte om jag bara inbillar mig, vet att jag brukar ha ont i dem men inte direkt tänkt på NÄR förut.. är på försök 1 med första barnet.

en fråga bara som jag hoppas nån kan svara på! jag tog ett äl-test 21/12 runt 10 på morgonen och då gav det fullt utslag. har hört att äl kommer inom 24-48 timmar. men redan på eftermiddagen fick jag ont i magen, vilket jag kopplade ihop med att jag har ägglossning. senare på kvällen (21.30) tog jag ett till test och då var det megativt. hade jag ägglossning umder dagen? och det där att äl kommer inom 24-48 timmar, är det från första stegringstestet? som i mitt fall kom på dag 12?

Du hade nog ägglossning 12-24 timmar från det första positiva resultatet. Eller jag förstår kanske inte, hur många positiva test fick du? :) Värk i samband med ägglossning kan komma före, under eller efter så ganska värdelöst att gå på det ifall man inte har koll sen innan när men själv brukar få ont. Börja tempa istället!
  • Sajocawa
    Ejoma skrev 2015-12-27 22:58:50 följande:

någon som har nå fins tips när det gäller äl test lr tempning ? vet ej vilket av dom jag ska välja eller om jag ska köra båda hah ;D

Båda såklart! Äl-test för att kunna hinta om när något är påväg, och tempning för att kunna bekräfta..
  • misslina
    Sajocawa skrev 2015-12-28 05:01:25 följande:
    Båda såklart! Äl-test för att kunna hinta om när något är påväg, och tempning för att kunna bekräfta..
    Jag kör också båda! Det funkar jättebra!
Svar på tråden BIM januari 2016