BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Bim - 6 nu då.. Har knappt några känningar förutom känsliga nippels och Lite lite stickningar i tjejmagen. Men har typ haft så förr och inte blivit ngt så ah..
Hade iofs inga känningar ned ettan heller men då blev det oplanerat, tog sig på första gång trots dagen efter piller! Men då visste jag i känslan att jag var Preggo.
Men nu.. Känns nada:/
Haha ja, vi skulle egentligen inte försöka denna månad då jag börjar plugga i januari och vill åtminstone hinna börja innan jag blir gravid, tog bara äl-tester för att veta när vi INTE skulle ha sex, men när det positiva testet kom kunde jag inte hålla mig ändå, vill ju så gärna ha en till liten bebis. Så är jag gravid blir jag superglad, och är jag inte gravid känner jag att det är lika bra för skolans skull! Det är skönt att ha en anledning till att inte bli FÖR besviken om mensen kommer..
Bim - 6 nu då.. Har knappt några känningar förutom känsliga nippels och Lite lite stickningar i tjejmagen. Men har typ haft så förr och inte blivit ngt så ah..
Hade iofs inga känningar ned ettan heller men då blev det oplanerat, tog sig på första gång trots dagen efter piller! Men då visste jag i känslan att jag var Preggo.
Men nu.. Känns nada:/
Imorgon ska jag spola äggledarna. Vågar inte googla något då jag har för mig att jag läst att många tyckt att det har gjort ont haha.
Ska dessutom fråga om jag kan få något för att minska cyklerna.. De är oregelbundna och har senaste cyklerna varit över 40 dagar. Vet att många har längre än så men det känns så himla tråkigt att man får så få chanser. Någon som äter något för att korta ner cyklerna här inne? Både receptbelagt men även typ rosenrot och allt vad jag har läst? :)
Jag hoppar in här då min mens precis kom igång efter första försöket på första barnet :)
Jag är 26 och min fästman är 37år, detta blir vårat andra försök efter att ha tagit ut min kopparspiral och enligt appen clue som jag använder så har jag bim ca 24/1 men jag tror det kommer vara ca 27/1 :)
Hej! Får man hoppa in här? Min mens kom tyvärr i förrgår så nytt BIM-datum blir 26/1. Det blir 3:e försöket efter mitt MA i september. Börjar känna mig stressad då jag verkligen vill vara gravid igen innan mitt förra BF-datum 21 april (som våra kompisar gick ut med att de också har alldeles efter vårt MA) :'(
Bim 25/1.
Inte varit så aktiv här, men nu är det den långa väntan mellan äl och bim.
Har känt mig ganska nere denna månaden. Det verkar ha låst sig rejält för mannen och han har svårt att komma när det behövs.... Vi har myst varannan dag hela cykeln men inte lyckats få till det ordentligt under äl, håller mina tummar ändå eftersom dottern blev till trots avbrutet.... Känner ju klart att chansen ändå är minimal.
Någon som vill lägga till mig på listan?
Bim 7/1, 5e försöket, 2a barnet
Inte varit så aktiv här, men nu är det den långa väntan mellan äl och bim.
Har känt mig ganska nere denna månaden. Det verkar ha låst sig rejält för mannen och han har svårt att komma när det behövs.... Vi har myst varannan dag hela cykeln men inte lyckats få till det ordentligt under äl, håller mina tummar ändå eftersom dottern blev till trots avbrutet.... Känner ju klart att chansen ändå är minimal.
Någon som vill lägga till mig på listan?
Bim 7/1, 5e försöket, 2a barnet
Om ÄL kommer som den gjort innan jag fick MA så har jag BIM den 23/1. Har min första mens sen MA nu så hoppas kroppen ställer in sig som den varit förut. Någon får jättegärna lägga in mig i listan :)
Tänkt fram och tillbaka om jag skulle strunta i ÄL-test men kanske ändå kommer ta denna månaden för att se om det är som det var förut.