BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Bim - 4
(Ej morgonkiss)
Svagt plus på clearblue, starkare på testlagrets och en digital som stod: Gravid! 8:e försöket gillt till syskon och lyckan är total!!
Nu är mina tvivel borta:)
Stort lycka till alla som väntar.
Bim - 4
(Ej morgonkiss)
Svagt plus på clearblue, starkare på testlagrets och en digital som stod: Gravid! 8:e försöket gillt till syskon och lyckan är total!!
Bim - 4
(Ej morgonkiss)
Vet symptomen på pms men har aldrig fått det 1-2 dagar efter äl innan. Tyckte det var så konstigt haha:-P
Åh jättestort grattis!! Vilken dag efter äl är du på? :)
Tack alla söta!
Bim - 4
(Ej morgonkiss)
Bim - 4
(Ej morgonkiss)
Jaa, stort GRATTIS!! Så glad för din skull! Vad har du för symptom? :)
Vi som har samma BMI, nu blev jag sugen att testa (även fast det känns som att mensen är på ingång...). Kommer dock inte vara på hemmaplan förrän fredag, så det blir ett test på lördag morgon :)
Men tack snälla! Helt ärligt inga alls. Ett par "stickningar " i livmodern men jobbade långpanna dom dagarna så trodde det mest var det. Och känsliga bröstvårtor men har typ alltid haft det och dom föregående månaderna har jag haft mycket symptom!
Vi hade kört med vanligt glid alla andra månader, visste inte att det kunde försvåra så denna månad köpte jag fertilitetsglidmedel och börjar äta magnesiumtabletter ( en klok sjuksköterska tipsade mig) samt vitamin tabletter..
Vet inte om det kan ha hjälp men jag har en känsla av det.
Höghormonare lär jag va då jag fick såna plus så tidigt..
Men åhh vill också att du ska testa! Men bäst är ju och vänta såklart
Jaa, stort GRATTIS!! Så glad för din skull! Vad har du för symptom? :)
Vi som har samma BMI, nu blev jag sugen att testa (även fast det känns som att mensen är på ingång...). Kommer dock inte vara på hemmaplan förrän fredag, så det blir ett test på lördag morgon :)