BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Nu är vi äntligen inne på vår månad. Så nu hoppas jag på månha plus i den här tråden! :)
Jag har alltid haft regelbunden mens men när jag gjorde vul för en 2 år sedan såg man att jag hade pco äggstockar med många ägg då. Kan det påverka chansen att bli gravid även om jag har regelbundna cyklar och har äl varje månad? (alla tecken visar det iaf)
Har funderat på att ringa gyn och be om ett vul och få förklarater vad det innebär, går de med på det tror ni?
Gott nytt år!
Någon som testar idag? <3
Det kan det absolut! Hur många dagar efter äl har passerat? Har det kommit något mer?
Hej! Är nu på BIM-9 och fick lite rosa/ljusrött på pappret efter ett toalettbesök. Undrar om det kanske kan vara en nidblödning...men så här tidigt??
Jag blev också gravid i BIM-oktobertråden och fick MA! Vad trist att det var fler det gick likadant för :/ Härligt att ni är igång igen. Då har du haft en mens emellan nu?
Min mens har precis slutat så ÄL någon gång nästa vecka tror jag.
Jag är inne på ÄL+11 idag och bim dag enligt min app men negativt test idag. Enligt mina bröst så är mensen på gång. Men väntar och ser om den kommer så de blir rätt nytt bim datum. :)
Ser ni också något?
Ser ni också något?
Ser ni också något?
Jag är inne på ÄL+11 idag och bim dag enligt min app men negativt test idag. Enligt mina bröst så är mensen på gång. Men väntar och ser om den kommer så de blir rätt nytt bim datum. :)