BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Får du känningar i brösten innan mens? Jag har superont i brösten denna månad, kan inte minnas att det brukar kännas såhär. Men misstänker att det är mens på gång här med :)
Hejsan :) Jag hoppae in här hos er :) Jag o mannen försöker på syskon här. Mensen har rullar igång för 4-5 månader sen (syskonet är ett) o är skapligt oregelbunden ännu 26-42dagar :( Jag hade ont i magen o i livmodertappen den 24de med äl flytningar. Så antar att jag ska testa mig om typ 10 dagar för o vara på den säkra sidan. Testade av nyfikenhet idag men det var super negativt.
Nu ska jag läsa idatt mig o se
Vilka ni är :) Det ska bli kul o följa er till plussen :)
Jaha! Över positivt äl test nu på fm, så ägget släpper förmodligen när som.. Tempen super låg som vanligt Samma dag. Nu börjar denna lååånga väntan på BIM.. Stackars min sambo ;)
Vilken är eran mens första dag? Är det när de små brun/röda flytningarna kommer eller är det när den kraftiga mensen slår till?
För mig blev det 3 dagar med lite skvätt.. Vet inte hur jag ska räkna :(
Jaha! Över positivt äl test nu på fm, så ägget släpper förmodligen när som.. Tempen super låg som vanligt Samma dag. Nu börjar denna lååånga väntan på BIM.. Stackars min sambo ;)
Vilken är eran mens första dag? Är det när de små brun/röda flytningarna kommer eller är det när den kraftiga mensen slår till?
Haha ja det är hemskt att vänta. Jag kollar med flera ggr om dagen om jag inte tänkt fel o kan testa snart :P Hopplöst :)
Haha ja det är hemskt att vänta. Jag kollar med flera ggr om dagen om jag inte tänkt fel o kan testa snart :P Hopplöst :)
Alltså vad är chansen att ett gravtest är negativt på äl+13 om man är gravid? Inte så jättestor va? Brukar nämligen få spottings i typ tre-fyra dagar innan mensen men inga spottings än! Fast negativt test så känns ju inte så lovande...