Gråsten skrev 2015-12-29 12:50:17 följande:
Tack! Dumt kanske att börja skriva i en tråd och sedan inte vara hemma haha. Tycker det är lite drygt att skriva på mobilen...
Ja, väntan är så sjuuuukt dryg! :P Bim om fem dagar (vad blir det, BIM -5?) och har svårt att tänka på annat. Söker symptom men måste medge att jag inte har så många. Brösten är en smula ömma på sidorna (men bara om jag trycker där) och KÄNNS stora (har skitstora boobs, men brukar inte märka av dem, man är ju van, men nu är de liksom ivägen sidledes på nåt sätt) men de verkar inte ha svällt över BH:n. Jag brukar inte ha ömma bröst alls, men den här lilla ömheten kanske jag brukar ha utan att tänka på det, vem vet. Jag tror jag framkallar lite symptom själv jag. Heh. Blodådrår på brösten tex. Jag har det, men är de ändå inte lite mer synliga nu? Och den där som går genom vårtgården till bröstvårtan, har jag verkligen sett den förr??
Phu.
Jäpp, skönt att känna av ägglossningen! Jag slutade med p-ring för säkert... 2-3 år sedan och har kört med kondom eller avbrutet samlag sedan dess. När jag tog ur ringen fick jag skitmånga symptom, det var nästan läskigt, var verkligen skengravid så det sjöng om det.
Nu ska jag läsa ikapp lite här i tråden. Skönt att man inte är ensam som går och funderar och känner och längtar..! :)
Kram på er :)
Helt rätt bim -5
Åh spännande gäller tummarna!
Eller hur! Var bombsäker på att det tagit sig på första försöket hos oss men icke! Hormonerna som spelar ett spratt!
Du är absolut inte ensam! Har inne här vi högt i tak också! Bara att ventilera på! <3