Inlägg från: glittersol |Visa alla inlägg
  • glittersol

Bim i början av januari 2016! <3

Anonym (En tanke) skrev 2016-01-07 05:01:16 följande:

BIM igår och förväntar mig att mensen dyker upp inom kort.

Äl +13 idag och helt blankt test, plussat på äl +16 som tidigast innan men tänker att där iaf borde synas något litet nu iaf

Nu är mina test slut här hemma så nu får jag bara vänta och se.

Äsch är ju ett par dagar kvar till vill äl +16

Hoppas du får ett plus!
  • glittersol
    Harmonie skrev 2016-01-07 12:46:52 följande:

Så här ser min temp ut nu. Dippen med 36,47 grader var samma dag som jag hade en lätt blödning och "träningsvärk" i magen. Kanske nidblödning? Jag testade negativt igår morse (onsdag) med testlagrets test. Har bim på lördag 9/1. Vad tror ni? :)

Kanske! Hoppas!!
  • glittersol

Hur går det för alla andra?

Börjar få molvärk och ont i ryggen så det bådar inte gott! Men än så här tanten inte dykt upp på.

Gah kliar i fingrarna men det är ju lite tidigt ändå och vill inte gärna se ett minus idag ändå, vart lite tufft men börjar bli bättre

• glittersol
    skaleq skrev 2016-01-07 20:41:59 följande:

Ikväll (BIM+6) har jag haft något som påminner om mensvärk - men har som nämt tidigare nästan aldrig det så svårt att veta. Känns liksom mer när jag "klappar" nere på magen också. Det är nytt.

Imorgon blir det test! Berättare för min syster idag, så hade ju vart typiskt om det hela gick i dass. Ibland känns det som att det är det som skall till för att få igång mensen :P

Håller tummar och tår! Du får uppdatera oss imon!

Haha eller hur!
  • glittersol
    cesso skrev 2016-01-08 09:19:54 följande:

Attans... Nu har jag börjat blöda och har ont. Så himla jobbigt. Rädd för tidigt missfall....:(

Åh förstår att du är orolig!

Håller tummarna att det är mellanblödningar som man kan få i början av graviditeten! <3 <3
  • glittersol

Bim idag enligt ena appen..tror dock mer på att den är imon eller på söndag då äl var senare.

Fick en rosa/brun flytning innan men sen inte mer.

GAAAAAAAH denna väntan!!!

• glittersol
    Harmonie skrev 2016-01-08 11:00:12 följande:

Gaah, känner som du!! Bim-1 idag och negativt test i morse, hmm....

Behöver inte vara kört än!

Känner du något annat?
  • glittersol
    frestelsen skrev 2016-01-08 11:52:35 följande:

Idag har det hänt mycket. Fick sladd på bilen och drog rätt in i en bergvägg. Jag är helt ok men min bil totalt kvaddad.. hade tenta så maken fick köra mig dit.. kugga säkerligen.. jag tog ett test som jag tyckte va en svagt streck på. Så vi åkte in för jag skulle ta blodprov igen. Då passa de på att ta en gravtest där. Negativt! Sen visa det sig att jag har lupus antikoagulans.. blä blä blä blää

Nu slutar jag med progesterall hoppas mensen kommer o att jag får nån medicin som gör att jag kan få barn. Tack för alla som stöttat mig denna månad. Kram på er

Men gud vilken jävla dig!!

Skönt att höra att du är okej!!! <3

Du är stark och kommer klara dig igenom detta!

Tids nog ska ni få ert efterlängtade plus!
  • glittersol
    Anonym (December91) skrev 2016-01-08 12:16:30 följande:

Hoppar in här..

Jag och min sambo har äntligen tagit ett gemensamt beslut om att berika vårt liv med en liten. Vi har bestämt oss för att inte försöka "på riktigt" men inte heller göra något för att förhindra en graviditet. Tanken är att vi vill slippa all stress med att bli gravida. Vi vill leva på som vanligt utan tester och för mycket tankar på det och låta det hända när det händer. Ändå hamnar man här direkt. Längtar redan så mycket att jag inte vet var jag ska ta vägen. Och alla mina tankar är självklart på att få gå och bära på vårt barn nu.. Har bara berättat för min bästa vän eftersom vi inte vill att någon ska veta att vi "försöker" och ha folk som börjar fråga hur set går, så jag har inte så många att prata med om det här. Och prata om det är ju det enda man vill göra. Prata och längta. Vad passar då bättre än att göra det i ett forum där man kan prata och längta tillsammans med andra i samma sits :)

Hej välkommen!

Låter sunt! Så var mina tankar också i början haha men nu är det äl test och en jävla massa googlade

Låter som mig! Bara min bästa vän vet och ni på forumet!
  • glittersol
    sabiina skrev 2016-01-08 12:50:03 följande:

Du måste ju testa :)

Haha det kliar som fan men ska försöka hålla mig tills på söndag iaf om mensen inte kommit

Är då på äl +14
Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3