Inlägg från: glittersol |Visa alla inlägg
  • glittersol

Bim i början av januari 2016! <3

behnizen skrev 2015-12-30 15:38:42 följande:

Bim - 4

(Ej morgonkiss)

Svagt plus på clearblue, starkare på testlagrets och en digital som stod: Gravid! 8:e försöket gillt till syskon och lyckan är total!!

Nu är mina tvivel borta:)

Stort lycka till alla som väntar.

Åh grattis grattis!!!! Yaaay!
  • glittersol
    201405 skrev 2015-12-30 13:16:27 följande:

Hm, blivit förkyld och kom att tänka på att det kan ju vara bra då jag är på äl +6 och ägget ska förhoppningsvis fästa snart. Eftersom det fortfarande är som en främmande kropp som spermierna va? Så borde det vara bra om immunförsvaret är upptaget med en förkyldning så ägget kan få fästa i fred? Ingen aning om det stämmer, men kom att tänka på det :p

Hoppas verkligen jag blir frisk till imorgon och att det blir sista gången på 9+ månader som jag får dricka alkohol :D

Hade tempdip igår äl+5 så även om det är tidigt hoppas jag på implantationsdip! Får se om 8 dagar :)

Hmm ja du bra fråga!

Haha eller hur..hoppas det är sista droppen på länge!
  • glittersol

Äl +6 känner inte så mycket mer än en konstig "träningsvärk" känsla i buken.

Vill börja testa med är alldeles för tidigt än!

• glittersol
    bells123 skrev 2016-01-02 11:34:46 följande:

Skrev ju de. För att jag var tvungen och se om ögonen spelade mig ett spratt och lika så den där plastrutan framför.

Jag har gjort så med mina test med då jag tycker det ofta är repigt på rutan
  • glittersol
    frestelsen skrev 2016-01-02 11:34:24 följande:

Vi är ju på.samma äl:) jag kaaanske testar med ett testa tidigt imorgon. Kan ju inte få mer än ett neg test;)

Haha eller hur!

Känner du något då?
  • glittersol
    frestelsen skrev 2016-01-02 13:10:42 följande:

Nje varken pms eller så. Molvärk i livmodern o staaans halsbränna.. visst all mat o så, men har aldrig halsbränna förutom när jag är gavid.

Låter ju som ett bra tecken då!
  • glittersol
    frestelsen skrev 2016-01-02 14:01:37 följande:

När vågar du testa då? Har du som jag en hel låda full med olika test som bara väntar på att bli använda;) har 2 cb plus 2 cb digital 20 testlagrets 2 rfsu och några 10hcg från babyornot. Haha galet men beatällde för att se när de vart neg från mitt ma. Så har en del kvar:) så kan nog slösa imorgon om jag vill;)

Haha nä mitt lager håller på att ta slut

Har bara tre kvar! Så ska nog börja som tidigast 7/8de tror jag men risken finns att man provar tidigare
  • glittersol
    Anonym (Hoppas) skrev 2016-01-02 18:12:18 följande:

Idag tog jag mitt andra gravtest (tog det förra för tre dagar sen). Fortfarande supernegativt. Är på ÄL+12/13 och BIM-4. Var jättesäker att det var någonting på gång där inne men nu har jag nästan gett upp.

Upp med hakan!

Det är inte över förrens mensen kommer!
  • glittersol
    Kaoset skrev 2016-01-03 08:12:02 följande:

Kan jag lita på det här? ???? ???? ???? ????

Yaaay!! Grattis grattis!
  • glittersol
    MyLonging skrev 2016-01-02 22:28:59 följande:

Hoppar in här. 

Har inte testat mig ännu. Men har nog aldrig känt mig så gravid som jag är nu, hade verkligen blivit chockad om jag INTE vad gravid. 

Har 2 graviditeter bakom mig, ett missfall och en son som föddes Juni -13. 

på nyårsafton blev mina bröstvårtor sjukt ömma, vilket ALDRIG händer. Dagen efter började även brösten ömma och min mage har varit sjukt uppsvälld. Idag vaknar jag men årets halsbränna. Jag "känner även av min livmoder" och då och då kommer det lite molande. 

Men känslan är bara här. Jag känner att jag är gravid. Gjorde jag även förra gången jag var gravid. Det är precis som om man bara vet det. 

Men som sagt så har jag inte testat än. Jobbar på akutmottagningen så ska göra ett test på måndag. Så jag återkommer med mer definitivt svar ^^

Hej! Välkommen!

Låter lovande! Håll oss uppdaterade!
Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3