• E87

BF augusti 2016, vi som vill prata på fl

Hej,

Startar en tråd för oss som vill prata här på fl från tråden Augustibebis 2016.
    Tänkte att vi skapar en BF lista i tråden så kan vi hålla lite koll. Jag kan lägga in den i trådstarten senare. När vi blir mellan 15-20 st i tråden så stänger vi den för nya så kan vi hålla bättre koll på vem som blir vem och alla ska bli sedda.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-12-20 07:17
    Nu stänger jag tråden för ny medlemar då vi blivit ganska många. Detta är för att alla ska bli sedda och hörda, samt att det är lättare att hålla koll på vem som är vem.

Du som redan skrivit, se till att lägga till dig själv på BF listan så kan jag uppdatera trådstaren.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-12-20 18:29
    NU ÄR TRÅDEN STÄNGD! Detta är för att alla ska blir sedda och hörda, inte för att vara elak mot någon.

Vi är nu 22 st på listan, och är man med på listan så är man med i tråden. Är men inte med på listan får man vänlien lämna tråden.

Nu kör vi så det rycker tjejer!

BF AugustI

(Okänt datum)

29 juli - tredje barnet

31/7
    Alltidväntar... 32 år, andra barnet (son 2011), Gbg

2/8
    Meriam1 - första barnet, Malmö

3/8
    jonken - 28, första barnet. Sthlm
    Emmi0306 - första barnet. Sthlm

6/8
    Primavolta - 29, tredje barnet. Sthlm

9/8
    FruFrau - 28 år, första barnet, Karlstad

13/8
    ELA01 - tredje barnet

17/8
    E87 - 28, andra barnet (dotter född 13) Gävle
    Happylife - 28, fösta barnet. Sthlm

18/8
    Tystlängtan - 27, andra barnet, son född 13, Göteborg

19/8
    Aurora82 - 32(33 i slutet av dec) år. Andra barnet (har en änglason)
    Grodan90 - första barnet,
    Blondie11 3 barnet
    AnnaKristina87

23/8
    Limpan nr2 - andra barnet

24/8
    Tudelu - Andra barnet, Västerås

26/8
    Symetrical - 32, andra barnet, son född 13, Stockholm

28/8
    Mikamon, 30, första barnet, Göteborg
    Juni90

29/8
    jess06
    SkogsstjärnN - 30, tredje barnet. Dotter född 05 och dotter född 15. Sthlm

• Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl
  • GameOfLife
    happylife skrev 2015-12-19 21:12:56 följande:

Undrar också när du fick 3+ =P

Också gått bananas med de digitala! Hade 2-3 igår. Är i v 5+3 med bruna flytningar, blä!!! Så sjukt nervös å rädd

Jag har egentligen inget här i tråden att göra utan bara skrollar förbi lite men tänkte bara säga att jag hade blödning i v.7 och det var inte bara brunt utan även rött. Men lilla bönan mådde bra och på tisdag går vi in i v.32. Så det måste verkligen inte vara kört :D Lycka till med graviditeten!
  • happylife
    GameOfLife skrev 2015-12-20 02:49:00 följande:

Jag har egentligen inget här i tråden att göra utan bara skrollar förbi lite men tänkte bara säga att jag hade blödning i v.7 och det var inte bara brunt utan även rött. Men lilla bönan mådde bra och på tisdag går vi in i v.32. Så det måste verkligen inte vara kört :D Lycka till med graviditeten!

Tack det var snällt! <3 håller tummarna!
  • happylife

Hade hoppats få 3+ på digitala idag men fick igen 2-3.

Hoppas att äl var senare, tror att jag är i v 5+5 så då borde den visa 3+, om inte min äl var senare, testade inte med ältest eller dylikt.

Den slog ju om sent till 2-3 också i v 4+6 så antingen sen äl, felmarginal på test eller svag hcg ökning vilket jag fasar för. Fan vad deppigt :( usch!

• happylife

Jag har kvar graviditetssymtomen som illamående, yr å ont i brösten samt Molvärk...

• E87

Nu har vi blivit ganska många i tråden så jag tänkte stänga den så att alla kan bli sedda. Är det någon som vet hur man uppdaterar trådstarten?

Kom ihåg att lägga till er på BF listan. Går att kopiera även via mobilen, iaf iPhone :)

• ELA01

Hej allihopa.

Grattis till alla plus. Hoppas att jag oxå kan få va med. BF 13/8. Tredje barnet.

• ELA01

Senstae uppdateringen!

BF AugustI

(Okänt datum)

29 juli - tredje barnet

31/7

Alltidväntar... 32 år, andra barnet (son 2011), Gbg

2/8

Meriam1 - första barnet, Malmö

3/8

jonken - 28, första barnet. Sthlm

6/8

Primavolta - 29, tredje barnet. Sthlm

9/8

FruFrau - 28 år, första barnet, karlstad

13/8

ELA01 - tredje barnet

17/8

E87 - 28, andra barnet (dotter född 13) Gävle

Happylife - 28, fösta barnet. Sthlm

18/8

Tystlängtan - 27, andra barnet, son född 13, Göteborg

19/8

Grodan90 - första barnet,gbg

23/8

Limpan nr2 - andra barnet

24/8

Tudelu - Andra barnet, Västerås

26/8

Symetrical - 32, andra barnet, son född 13, Stockholm

28/8

Juni90

29/8

SkogsstjärnN - 30, tredje barnet. Dotter född 05 och dotter född 15. Sthlm

• Tudelu
    E87 skrev 2015-12-20 06:51:09 följande:

Nu har vi blivit ganska många i tråden så jag tänkte stänga den så att alla kan bli sedda. Är det någon som vet hur man uppdaterar trådstarten?

Kom ihåg att lägga till er på BF listan. Går att kopiera även via mobilen, iaf iPhone :)

Jag tror du tycker på det där kugghjulet som är i trådstarten och sedan "uppdatera inlägg" :)
  • E87
    Tudelu skrev 2015-12-20 08:11:49 följande:
    Jag tror du tycker på det där kugghjulet som är i trådstarten och sedan "uppdatera inlägg" :)
    Jag fick logga in via datorn. Fick inte alls till det via mobilen :)
  • 29juli

Jag har börjat må mer illa nu senaste dagarna. Jobbigt då det lätt förknippas med kräksjukan... Har dock inte spytt!
    Annars fryser jag väldigt mycket, sjukt trött och så är jag  lös i magen. Det är nog mina tydligaste gravsymtom.

Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl