• E87

BF augusti 2016, vi som vill prata på fl

Hej,

Startar en tråd för oss som vill prata här på fl från tråden Augustibebis 2016.
    Tänkte att vi skapar en BF lista i tråden så kan vi hålla lite koll. Jag kan lägga in den i trådstarten senare. När vi blir mellan 15-20 st i tråden så stänger vi den för nya så kan vi hålla bättre koll på vem som blir vem och alla ska bli sedda.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-12-20 07:17
    Nu stänger jag tråden för ny medlemar då vi blivit ganska många. Detta är för att alla ska bli sedda och hörda, samt att det är lättare att hålla koll på vem som är vem.

Du som redan skrivit, se till att lägga till dig själv på BF listan så kan jag uppdatera trådstaren.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-12-20 18:29
    NU ÄR TRÅDEN STÄNGD! Detta är för att alla ska blir sedda och hörda, inte för att vara elak mot någon.

Vi är nu 22 st på listan, och är man med på listan så är man med i tråden. Är men inte med på listan får man vänlien lämna tråden.

Nu kör vi så det rycker tjejer!

BF AugustI

(Okänt datum)

29 juli - tredje barnet

31/7
    Alltidväntar... 32 år, andra barnet (son 2011), Gbg

2/8
    Meriam1 - första barnet, Malmö

3/8
    jonken - 28, första barnet. Sthlm
    Emmi0306 - första barnet. Sthlm

6/8
    Primavolta - 29, tredje barnet. Sthlm

9/8
    FruFrau - 28 år, första barnet, Karlstad

13/8
    ELA01 - tredje barnet

17/8
    E87 - 28, andra barnet (dotter född 13) Gävle
    Happylife - 28, fösta barnet. Sthlm

18/8
    Tystlängtan - 27, andra barnet, son född 13, Göteborg

19/8
    Aurora82 - 32(33 i slutet av dec) år. Andra barnet (har en änglason)
    Grodan90 - första barnet,
    Blondie11 3 barnet
    AnnaKristina87

23/8
    Limpan nr2 - andra barnet

24/8
    Tudelu - Andra barnet, Västerås

26/8
    Symetrical - 32, andra barnet, son född 13, Stockholm

28/8
    Mikamon, 30, första barnet, Göteborg
    Juni90

29/8
    jess06
    SkogsstjärnN - 30, tredje barnet. Dotter född 05 och dotter född 15. Sthlm

• Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl
  • happylife
    Symetrical skrev 2015-12-26 09:46:46 följande:

Precis. Med andra ord omöjligt att veta varken ut eller in... :-/

Skönt med nytt vul om bara tre dagar i alla fall!

Min man hällde upp ett glas vin till mig när jag kom hem - jag drack det inte.

Tänk om det finns nåt där! Han är bombsäker vilket jG förstår med tanke på min reaktion igår :(
  • Symetrical
    happylife skrev 2015-12-26 09:49:23 följande:

Min man hällde upp ett glas vin till mig när jag kom hem - jag drack det inte.

Tänk om det finns nåt där! Han är bombsäker vilket jG förstår med tanke på min reaktion igår :(

Du verkar ha en underbar man att luta dig mot. Det är sååå viktigt i såna här situationer. <3

PS. Bra att du inte drack vinet i alla fall!
  • happylife
    Symetrical skrev 2015-12-26 09:51:50 följande:

Du verkar ha en underbar man att luta dig mot. Det är sååå viktigt i såna här situationer. <3

PS. Bra att du inte drack vinet i alla fall!

Ja han är underbar. Vi hade dock världens gräl igår :( både innan o efter akuten. Gör det juninte enklare. Det är,otroligt tungt att gå igenom sånt här. Han har ett svårt sjukt barn så hans ryggsäck med sånt här väger bly :( jag glömmer bort hans känslor ibland och heter mig egoistiskt. Men jag tror man blir starkare tillsammans i slutändan!
  • Symetrical
    happylife skrev 2015-12-26 09:54:34 följande:

Ja han är underbar. Vi hade dock världens gräl igår :( både innan o efter akuten. Gör det juninte enklare. Det är,otroligt tungt att gå igenom sånt här. Han har ett svårt sjukt barn så hans ryggsäck med sånt här väger bly :( jag glömmer bort hans känslor ibland och heter mig egoistiskt. Men jag tror man blir starkare tillsammans i slutändan!

Precis så är det ju. Hang in there, babe! <3
  • Limpan nr2

Precis som jag befarade så har jag idag bruna flytningar. Även om jag vet att det antagligen beror på sexet igår så känner jag bara för att ge upp. Varför varför varför skulle jag ha sex!!!? Jag lovade ju mig själv att avstå från det de första veckorna.....SUCK!!

• ELA01

Funkar inte med medlemsgruppen för mig :(

Kan se vad ni skriver men kan inte själv skriva. Står bara att man måste va medlem för att skriva ngt i tråden. Men ser ingenstans där jag ska trycka för att bli det.

• primavolta

Hittar inte medlemstråden, varken via app eller safari. Ska testa på en dator vid tillfälle...

• E87
    ELA01 skrev 2015-12-26 12:27:22 följande:

Kan se vad ni skriver men kan inte själv skriva. Står bara att man måste va medlem för att skriva ngt i tråden. Men ser ingenstans där jag ska trycka för att bli det.

Jag behövde logga in igen även fast jag redan va inloggad. Vill inte att vi tappar någon :)
  • jonken
    Emmi0306 skrev 2015-12-27 08:37:09 följande:

Jag lyckas inte bli medlem i gruppen, har ansökt flera gge.

Du står med på listan över medlemmar i gruppen nu iaf! Kanske om du testar att logga ut och logga in igen?
  • SkogsstjärnN
    Emmi0306 skrev 2015-12-27 08:37:09 följande:

Jag lyckas inte bli medlem i gruppen, har ansökt flera gge.

medlem nu:)
  • Alltidväntarmanpånåt
    ELA01 skrev 2015-12-26 12:27:22 följande:

Hur går det? Har du kommit med i den andra tråden?
  • Blondie11

Med min andra graviditet så berättade jag ju att jag blödde till v 27. Jag var på 6 tidiga vul och då såg de två tomma hinnsäckar. Bokade tid för skrapning då v 7 för att jag 4 veckor senare skulle åka utomlands och gifta mig (ville inte ha missfallet där och då!) två v senare i v 9 så ska jag in och få mina tabletter med då vill tjejen göra ett till vul och där ser man ett tickade hjärta. Så fick förmodligen ett missfall med en tvilling men andra beslöt sig stanna kvar! Ge inte upp! Deg finns hopp!! Kram till er

Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl