Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Mycket vänster. Sommarpratarna får mig att må illa. Jag är mycket negativt inställd till PS.
Mycket vänster. Sommarpratarna får mig att må illa. Jag är mycket negativt inställd till PS.
FAST folk som skriker "okvädningsord" är väl inte helt sunda? Jag röstar på SD och är van att bli kallad rasist, nazist och fascist *typ*! MEN aldrig skulle jag kasta ur mig förolämpningar mot vem det vara månde. Jag är större än så!
Tänker du att FL speglar samhället i stort? Så tänker inte jag. Jag röstar på SD och blir kallad varjehanda men det är ju inte i verkligheten.!? Nätet är liksom en frizon? Jag känner mig anonym också fast om jag mordhotar, förolämpar grovt och gör mig skyldig till hets mot folkgrupp å det grövsta så kan man hitta mig via IP-numret och jag får stå till svars. Det VET jag. Jag väljer mina ord och även om vi har yttrandefrihet i vårt land...........så liksom man kan ju inte säga...vad som helst........*typ*