Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Om du hade läst trådstarten så handlade det om just PS.
Sen blandade en skribent in TT i diskussionen om PS.
När detta noterades och kommenterades kom det vanliga tourettsvaret som ett brev på posten aldrig kommer tillsammans med att TT var en del av svensk media.
Ändå ger du dig in i det du säger inte intresserar dig
Jag konstaterar igen att det verkar föreligga en bias från observatören snarare än ett verkligt förhållande om opartiskhet - och att det i varje tråd om detta framkommer att det är avsaknaden av politisering som anses vara grunden för opartiskhet.
Sedan när har du hållt dig till trådstarterna?
När det passat dina egna syften. Annars är du jävligt duktig på att tramsa sönder trådar med ditt ovidkommande dravel. Stövelslickarna har ju frikort...
Så vi är lika goda kålsupare båda två? Fair enough. Game on?
Gissar jag fel att du tycker att TT och PS skulle vara opartiska om de rapporterade med dravel som stövelslickare, debilvänster, dumvänster osv om alla som inte är touretthöger
Fråga någon vuxen på din avdelning.
En helt ointressant fråga idag när vi betalar via skattsedeln. Jag tittar aldrig på teve eller lyssnar direkt på radion. Minns inte hur en radio såg ut! ...men ändå. Laddar ner många radioprogram till min mp3 och lyssnar med behag. Börjar man gaffla om Trump så VIPS går jag vidare till nästa program. Finns JÄTTEMYCKET bra på SR att ladda ner och jag gör det för hela slanten. (propagandan går mig förbi)
jag får rätta min groda
De bekräftar att tourettehögern, skrikhögern och SDvurmarna och svansen anser att allt som inte är politiserat är partiskt och att allt som är politiserat är opartiskt