Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Fakta att SVT/SR är opartiska, är off topic
Och hur anse är bara tycka som saknar fakta och saklig grund, och den sakligheten och fakta vet vi då redan och att SVT/SR är opartiska.
Och oops, jag fick rätt igen, inget som ändrar faktumet att SVT/SR är opartiska kom.
Jobbigt att ha rätt alltid.
SVT/SR opartiskhet är ju en del av ämnet, och för anse räcker inte för trumfa fakta och fakta är att SVT/SR är opartiska och anse är bara ett tyckande utan saklig grund.
Vilka galenskaper, att SVT/SR inte skulle vara opartiska?
Delvis korrekt och enbart för att ingen lyckas påvisa att SVT/SR är inte opartiska.
Så pratar ni om annat istället, men inte mig emot, det är skoj, men glömmer inte heller påpeka att det är ingen som ens försöker påvisa SVT/SR inte skulle vara opartiska.
Och det betyder bar en enda sak och tills det ändrar sig, och det är att anse är rätt menlöst, för fakta berättar att SVT/SR är opartiska.
SR/P1/Kaliber har gjort ett inslag i två delar som heter:
"Klimatkatastrofen del 1: ?Vi ber om ursäkt och backar"
sverigesradio.se/avsnitt/klimatkatastrofen-del-1-vi-ber-om-ursakt-och-backar
och
Klimatkatastrofen del 2: ?Farligt och vilseledande?
sverigesradio.se/avsnitt/klimatkatastrofen-del-2-farligt-och-vilseledande
Inslagen tar upp några av de överdrifter och rena osanningar som sprid i klimataktivismens namn. Det är den typen av inslag som public service borde göra men som hittills bara gjorts av det som brukar kallas alternativmedia. Frågan är om det är starten på ett nytt och mer nyanserat public service eller om det visar sig vara en engångshändelse.
Men Kaliber (SR) hör ju också till Publc service.
Men Kaliber (SR) hör ju också till Publc service.
Jag skickade ett mail till svt varför de inte tog upp internationella mansdagen som det berör halva befolkningen. Då svarade de såhär
Jag skickade ett mail till svt varför de inte tog upp internationella mansdagen som det berör halva befolkningen. Då svarade de såhär
Ojdå, låter som du inte haft på 8e mars på decennier då
Dock intressant att du tycker så illa om kvinnor att du får så våldsamma reaktioner på 8e och om de råkar säga det är kvinnodagen.
Men såklart det tar väl emot att det blir en dag som det inte är lika roligt att attackera kvinnor på, och att de andra 364 dagarna är inte nog att klanka ned på dom
Ojdå, låter som du inte haft på 8e mars på decennier då
Dock intressant att du tycker så illa om kvinnor att du får så våldsamma reaktioner på 8e och om de råkar säga det är kvinnodagen.
Men såklart det tar väl emot att det blir en dag som det inte är lika roligt att attackera kvinnor på, och att de andra 364 dagarna är inte nog att klanka ned på dom
Det gör man inte genom att lyfta kvinnor en dag.
Du verkar ha det jobbigt med kvinnor inser man.