Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Vi står dock här med med att rapporteringen vad som Jomshof skrev visade och efterspelet av detta, var just opartiskt.
Och att andra medier rapporterade samma.
DU måste hade jobbigt att du måste prata om mig och när skriva ett gigantiskt inlägg om bara mig och vad du inbillar dig om mig.
Det var inte ens ett ad hominem, för inget argument existerar ens.
Kanske du ska göra ett nytt försök, och denna gång pröva lite saklighet istället?
Fast det mest komiska är att du gjort detta innan och hur gick det för dig då?
Kan du försöka förklara för mig och andra vad du egentligen menar med ditt konstiga uttryck gällande ditt eget intellekt (OBS ordagrant citerat):
? -jag är låååång över medel på intellekt ?
Menar du att du själv skulle stå för saklighet?
Förklara gärna detta så det går att förstå.
Eller försöker du ljuga och förneka det du skrev som jag ordagrant citerar, ur ditt inlägg #4472?
Klyban, i inlägg efter inlägg tjatar du om saklighet.
Men jag förstår dig inte.
Du valde själv att i ett inlägg i denna tråden nämna en läkare och din diagnos.
Vad var det som du behövde söka hjälp för? Vilken diagnos?
Om du förklarar detta så skulle det kanske kunna hjälpa mig och andra medlemmar i tråden att bättre förstå dig och ditt sätt att argumentera och ditt sätt att bemöta andra människor?
Kan du försöka förklara för mig och andra vad du egentligen menar med ditt konstiga uttryck gällande ditt eget intellekt (OBS ordagrant citerat):
? -jag är låååång över medel på intellekt ?
Menar du att du själv skulle stå för saklighet?
Förklara gärna detta så det går att förstå.
Eller försöker du ljuga och förneka det du skrev som jag ordagrant citerar, ur ditt inlägg #4472?
Jag ser inget sakligt om SVT/SR, gör du och i så fall vad?
Och rapportera som all annan media gjorde om Jomshof är inte partiskt.
Om du förklarar detta så skulle det kanske kunna hjälpa mig och andra medlemmar i tråden att bättre förstå dig och ditt sätt att argumentera och ditt sätt att bemöta andra människor?
Du får försöka lite saklighet, för prata om min person är inget argument för sak.
Visste du inte om detta?
Vad gör du här om du inte vill diskutera ämnet hand?
En liten HINT min person är inte ämnet.
Jag ser inget sakligt om SVT/SR, gör du och i så fall vad?
Och rapportera som all annan media gjorde om Jomshof är inte partiskt.
Du får försöka lite saklighet, för prata om min person är inget argument för sak.
Visste du inte om detta?
Vad gör du här om du inte vill diskutera ämnet hand?
En liten HINT min person är inte ämnet.
De har ju en demokratiparagraf som ett undantag från opartiskhet
När kommer det någon saklighet om SVT/SR?
Undrar då det verkar vara svårt och uppbringa, du vet som sist du försökte ad hominem.
Undrar då det verkar vara svårt och uppbringa, du vet som sist du försökte ad hominem.
Mer ad hominem, ja, det är inte sakligt precis
Kommer du ihåg sist när du försökte denna ad hominem?
Det gör jag, och jag ler brett samtidigt jag skriver detta och vad reslutatet blev för dig
Mer ad hominem, ja, det är inte sakligt precis
Kommer du ihåg sist när du försökte denna ad hominem?
Det gör jag, och jag ler brett samtidigt jag skriver detta och vad reslutatet blev för dig