Misszandra skrev 2016-03-07 21:16:55 följande:
Jodå det gick bra, bebis vägrade dock visa om h*n var en pojke eller flicka, men allt såg superfint ut sa läkaren så det var iallafall en lättnad. Åh vad mysigt, själv har man nyss börjat känna sparkarna "på riktigt" innan var man lite osäker om det verkligen var en spark eller inte. Åh vad skönt att höra, haha, förlåt men jag tycker alla är typ färdiga med alla inköp redan i min vecka så jag började bli nervös, själv har jag inte köpt något alls förutom nån enstaka body. Kappahl har superfina tycker jag, märket Newbie är jag helt förälskad i.
Haha en envis liten filur då!! Vår vägrade ta ner händerna från ansiktet när vi gjorde det :) men visst var det häftigt?! Så mysigt tycker jag :)
Ja, alltså när det är första gången har man ju ingen aning om hur det ska kännas?! Men när man väl är "säker" så är det häftigt :)
Haha! Ja men när man läser i andra trådar så känns det som att folk köpt allt... Jag har ingen brådska bara. Ska dock till Ikea snart och köpa sängen och allt till det. Men just kläder har jag inte känt nån brådska med. Men det kommer nog snart. Jaaa, newbie är så fina! Är lite sur över att man måste åka ut till lyckeby bara för Kappahl inte finns här inne i stan längre..
Lite svårt med vad man ska köpa för storlekar och hur mycket av allt.