• Alvsten

BF Oktober 2016

Sådär, nu har jag köpt ett par gravid-leggings och ett par gravid-jeans. Sååå skönt!

• Alvsten
    Sabinac skrev 2016-05-02 07:51:19 följande:

Igår fick sambon känna på sprattlet i magen för första gången! Tiden går verkligen supersnabbt, går in i v 17 idag. Ultraljud bokat till den 23 maj.

Åh så underbart! Längtar så tills jag kan känna bebisen röra sig. Jag går in i vecka 15 idag.
  • Alvsten
    Dani84KR skrev 2016-05-01 20:27:44 följande:

Hade på mig mina grav-jeans för första gången idag super go känsla

Inviger mina idag på jobbet :) sjukt skönt!
  • Alvsten
    JennyNG skrev 2016-05-03 07:46:07 följande:

Det blev en Emmaljunga i skin???? så ungen lä väl dö av värmeslag nästa sommar . Hehe

Spännande. Ska ni kolla kön ?

Jag har också kärat ner mig i en Emmaljunga :)

Det vore kul att få se en bild sen när du har fått hem den.
  • Alvsten
    EmelieB91 skrev 2016-05-03 13:03:08 följande:

Var på rul igår och fick se en frisk liten flicka <3 Har en son sedan tidigare så det blir kul med en av varje.

Det sparkar på och bökar varje dag vid samma tider, 9-10 på morgonen, 3 på eftermiddagen och 10 på kvällen :) Är idag i vecka 18 (17+3).

Stort grattis till flickan :) <3
  • Alvsten

Ursäkta röran på bilden, vi håller på att flytta :)

Jag måste typ gått upp mest härinne känns det som, +4 kg och är i vecka 15. Mår fortfarande illa och spydde för bara några minuter sen men går uppåt i alla fall. Är stor skillnad på magen från innan graviditeten.

• Alvsten

Vad fina magar ni har allihopa!

Jag håller på att ladda inför att berätta för chefen, tänkte berätta på fredag. Tycker att det känns lite jobbigt faktiskt. Hoppas att hon tar det bra.

• Alvsten
    aperfectsonnet skrev 2016-05-09 08:00:58 följande:

Hehe, NÄÄÄEDU. Jag har gått upp nio kilo. Är i vecka 19.

Hehe skönt med en till :) jag vågar inte väga mig längre. Få bli till rul jag väger mig nästa gång tror jag haha!
  • Alvsten
    Vanja skrev 2016-05-08 21:20:57 följande:

Det kanske inte är så ovanligt att berätta lite senare då! Trodde jag var extrem men vi verkar ju vara fler.. :)

Ja vi verkar vara ett par stycken iaf :) huuu fasar lite faktiskt.
  • Alvsten
    Vanja skrev 2016-05-09 10:05:30 följande:

Har precis skrivit ett meddelande till min chef om att jag vill träffa henne imorgon.. Vill ju inte ta det över telefonen gärna. Men då vi ses en gång i månaden på APT och inte ens så ofta många gånger då det ofta blir inställt så måste jag "boka" möte för o berätta. (jobbar som personlig assistent)

Usch det blir ju ännu mer formellt då. Du får meddela hur det går imorgon. Fick reda på idag att en annan tjej här på jobbet redan berättat att hon ska vara mammaledig i februari så nu har jag ännu mer dåligt samvete..
Svar på tråden BF Oktober 2016