BF Oktober 2016
Sådär, nu har jag köpt ett par gravid-leggings och ett par gravid-jeans. Sååå skönt!
Sådär, nu har jag köpt ett par gravid-leggings och ett par gravid-jeans. Sååå skönt!
Igår fick sambon känna på sprattlet i magen för första gången! Tiden går verkligen supersnabbt, går in i v 17 idag. Ultraljud bokat till den 23 maj.
Hade på mig mina grav-jeans för första gången idag super go känsla
Det blev en Emmaljunga i skin???? så ungen lä väl dö av värmeslag nästa sommar . Hehe
Spännande. Ska ni kolla kön ?
Var på rul igår och fick se en frisk liten flicka <3 Har en son sedan tidigare så det blir kul med en av varje.
Det sparkar på och bökar varje dag vid samma tider, 9-10 på morgonen, 3 på eftermiddagen och 10 på kvällen :) Är idag i vecka 18 (17+3).
Vad fina magar ni har allihopa!
Jag håller på att ladda inför att berätta för chefen, tänkte berätta på fredag. Tycker att det känns lite jobbigt faktiskt. Hoppas att hon tar det bra.
Hehe, NÄÄÄEDU. Jag har gått upp nio kilo. Är i vecka 19.
Det kanske inte är så ovanligt att berätta lite senare då! Trodde jag var extrem men vi verkar ju vara fler.. :)
Har precis skrivit ett meddelande till min chef om att jag vill träffa henne imorgon.. Vill ju inte ta det över telefonen gärna. Men då vi ses en gång i månaden på APT och inte ens så ofta många gånger då det ofta blir inställt så måste jag "boka" möte för o berätta. (jobbar som personlig assistent)