eagle87 skrev 2016-02-20 11:12:01 följande:
Hmm ok, ja hoppas Du bara har en.. Kan de vara så att symptomen är mer för att de är din andra graviditet??
Misstänkte du tvillingar första gången innan ultraljudet??
Ja önskar mig verkligen tvillingar, just för att bi har haft så svårt O ja vill inte känna press på att gå igenom denna resa igen...
Ja jag hoppas att det beror på det. Det är ju också troligast.
Tänker också att det kan bero på om det är en kille. Inte för att jag rent vetenskapligt kan tro att en y-kromosom skulle göra någon skillnad, men man kan ju inbilla sig på hokus pokus-vis :) ingen i min familj har nämligen mått illa under grav och ingen har heller fått en pojke :P
Förra gången misstänkte jag tvillingar. Men bara pga den dubbla äl, inte pga några symptom eller så.
Jag är som sagt jättesugen på att få testa en enling :) men i alla andra fall hade jag föredragit tvillingar :) så jag förstår om du hoppas. Och som du skriver så slipper ju man en hel vända till i allt detta med graviditet och sånt.
Måste säga att ditt test är väldigt starkt. Jag fick inte så förens en vecka över bim. Nu vill jag verkligen inte sätta tvillinggriller i ditt huvud. Det är inte roligt att bli besviken sen om ul "bara" visar en. Men jag hoppas att det är som du vill :)