Fame skrev 2016-04-14 20:43:57 följande:
Jag hade inga problem att få ut det, alla apotek här omkring hade hemma. Är vanlig behandling för andra sjukdomar :)
Jag blir djävulskt trött av sprayen. Det är säkert individuellt men förra gången blev jag sjukskriven efter ett par veckor o klarade bara att jobba 50% (med verklig ansträngning) o nu är jag inne på tredje dagen och fick lägga mig och vila två timmar på lunchen för att kunna ta mig igenom sista rycket på jobbet. Nu är det ju en kort tid och alla reagerar olika men visst är det tröttsamt med hormoner.. på många vis.
Vad bra! Då ska jag in och beställa imorgon. :)
Åh, jag är redan trött sedan förra behandlingen. Är också sjukskriven på 50 % fram till 21/4 men ska försöka få komma på företagshälsovården och bli fortsatt sjukskriven. Hur har du det i övrigt med biverkningar?
Fame skrev 2016-04-14 20:54:56 följande:
Verkligen olika för olika individer, jag skulle börja spraya mensens tredje dag. Sedan UL och blodprov efter 2 veckor precis som du! Jag har förväntat ÄP vecka 19, dvs 2 veckor nedreglering o sen 2 för, tja.. igångsättning? Men jag försöker reservera mig för att det kan ta längre tid, om sprayen inte tar osv.
Ja då kör våra kliniker ungefär samma upplägg. :) Vad tar du för medicin sen?
Jag får fortsätta med Menopur men en högre dos. Sen behöver jag inte ta Orgalutran utan den ersätts med halv dos Suprecur. Hur är upplägget för dig?
Ursäkta 1000 frågor men långa protokollet är helt nytt för mig. :)