• Regnbågsdröm

IVF mars/april

Hej alla!
    Vi har nu fått vår planering för vårt tredje IVF-försök. Vi kör långt protokoll och ska nu börja med synarela-spray den 20 mars. Enligt planeringen ÄP vecka 16. Några som är i samma tid och som vill följas åt? Hoppa gärna in i tråden!

• Svar på tråden IVF mars/april
  • celavie1
    Sarah32 skrev 2016-04-16 09:57:30 följande:

Så skönt, hoppas det blir så för mig med. Hur lång tid efter att du avbröt med hormonerna fick du mens?

Min cysta upptäcktes innan jag hann börja med hormonerna. Så jag fick vänta en cykel innan start.
  • Lixom

ivfbullen > åh nej :( Det borde inte få vara så....alla här borde få lyckas. Tänker på dig!

Linoa131 > Hoppas att det inte är över än denna gång för er del! Vill ju det ska gå vägen för alla!

• celavie1
    ivfbullen skrev 2016-04-17 20:16:02 följande:

Linoa131 - sitter nu i samma båt. Ruvardag 11 och nu har jag blött sedan mitt på dagen :( är helt sönder och tänker inte köra fler ivf. Orkar inte mer

Blir alldeles kall inombords när jag läser det du och Linoa131 skrivit. Gör ont i hjärtat....Tänker på er
  • Sjöblomman
    ivfbullen skrev 2016-04-17 20:16:02 följande:

Linoa131 - sitter nu i samma båt. Ruvardag 11 och nu har jag blött sedan mitt på dagen :( är helt sönder och tänker inte köra fler ivf. Orkar inte mer

Åh nej! Är så ledsen för din skull! <3

Bryt ihop och kom tillbaka när du orkar! Jag lovar, du kommer att få orken och hoppet tillbaka! <3

Jag började blöda nu ikväll. Ska boka ett möte med vår läkare och sen ta en paus till i höst. Min kropp behöver vila och jag behöver mitt liv en stund!
  • celavie1
    Sjöblomman skrev 2016-04-17 21:43:39 följande:

Åh nej! Är så ledsen för din skull! <3

Bryt ihop och kom tillbaka när du orkar! Jag lovar, du kommer att få orken och hoppet tillbaka! <3

Jag började blöda nu ikväll. Ska boka ett möte med vår läkare och sen ta en paus till i höst. Min kropp behöver vila och jag behöver mitt liv en stund!

Du är beundransvärd. Känns som ett bra beslut att ladda batterierna så du finner motivationen att fortsätta. Kram
  • Regnbågsdröm

Det är alldeles för mycket negativa besked här nu. Det var så själva fan, rent utsagt. Men kanske inte borde förväntat mig mer när olycksfågelns skapade tråden Imorgon ska jag på ultraljud igen. Då återstår att se om ett mirakel skett eller om vi måste avbryta eller vad fan som händer. Håll tummarna för mirakel! Jag håller på att bryta ihop fullständigt här

• celavie1
    Regnbågsdröm skrev 2016-04-17 21:50:49 följande:

Det är alldeles för mycket negativa besked här nu. Det var så själva fan, rent utsagt. Men kanske inte borde förväntat mig mer när olycksfågelns skapade tråden Imorgon ska jag på ultraljud igen. Då återstår att se om ett mirakel skett eller om vi måste avbryta eller vad fan som händer. Håll tummarna för mirakel! Jag håller på att bryta ihop fullständigt här

Jag vill tro på mirakel och under för annars känns livet så tungt att leva. Lycka till i morgon. Styrkekramar!
  • 13Juli
    Emmet1976 skrev 2016-04-17 17:17:07 följande:

Nu verkar Otrivelle-sprutan i min kropp sedan igår kväll och imorgon dags för mitt första äggplock. Börjar bli riktigt nervös i kombination med förväntansfull...

Jag tog min ikväll. Så på tisdag har jag äggplock
Svar på tråden IVF mars/april