Någon mer som nyss plussat?
Jag gjorde det imorse, känns overkligt! Någon mer som gjort det nyligen?
Jag gjorde det imorse, känns overkligt! Någon mer som gjort det nyligen?
Här känns typ ingenting... Börjar undra om fröet där inne lever?... Vill bara veta...
Plussade tidigt i tisdags, bim -4 dagar och sen blev plusset starkare ju närmre bim jag kom ( fredags), så glad men så nervös. Man vill ju ha ett livstecken mer än ett plus på stickan. Ska på hälsosamtal om 3 veckor, kommer vara i vecka 7 eller 8 då, när var ni andra på hälsosamtal, hur snabbt fick ni komma på besök?
Grattis till pluss alla nya!
Jag va på inskrivning i fredags. Jättetidigt men skönt o ha det gjort. Har ett vul inbokat om en vecka. Får det pga flera tidigare MF..
Men känns skönt o få se om allt är ok!
Hur mår ni? Symtom?!
Jag mår sämre än med dottern.. Mår illa stora delar av dagen.. Inte spy illa som tur är. Blir inte bättre av o äta o inte heller av o låta bli.. Ömma bröst o tröööött!!
Hoppas det stannar vid dessa symtom då det känns överkomligt:)
Grattis till pluss alla nya!
Jag va på inskrivning i fredags. Jättetidigt men skönt o ha det gjort. Har ett vul inbokat om en vecka. Får det pga flera tidigare MF..
Men känns skönt o få se om allt är ok!
Hur mår ni? Symtom?!
Jag mår sämre än med dottern.. Mår illa stora delar av dagen.. Inte spy illa som tur är. Blir inte bättre av o äta o inte heller av o låta bli.. Ömma bröst o tröööött!!
Hoppas det stannar vid dessa symtom då det känns överkomligt:)
Lite konstig fråga...men känner ni nåt i eran livmodertapp? Jag tycker liksom det bränner på nåt sätt...kan inte minnas att det kändes så de andra gångerna....?
Lite konstig fråga...men känner ni nåt i eran livmodertapp? Jag tycker liksom det bränner på nåt sätt...kan inte minnas att det kändes så de andra gångerna....?
Varit hos bm nu. Bokade tid för tidigt ultraljud 24 maj. Det görs ju tydligen nu för tiden. Tog även alla prover idag. 26 maj är riktiga inskrivningen!
Varit hos bm nu. Bokade tid för tidigt ultraljud 24 maj. Det görs ju tydligen nu för tiden. Tog även alla prover idag. 26 maj är riktiga inskrivningen!
hej, plussade 15/4. Jag är i vecka 4 gravid. hade knapt några symptom från början. lite Mensvärk känsla i magen o ömma bröst har jag känt på morgonena, vilket avtar ganska snabb. Men från igår har den känslan också försvunnit helt. är väldigt rädd för missfall. finns det någon här utan några symptom alls. tänkte att vid missfall borde jag blöda väl men sedan finns det ju MA. snälla svara jag är så orolig för missfall.
hej, plussade 15/4. Jag är i vecka 4 gravid. hade knapt några symptom från början. lite Mensvärk känsla i magen o ömma bröst har jag känt på morgonena, vilket avtar ganska snabb. Men från igår har den känslan också försvunnit helt. är väldigt rädd för missfall. finns det någon här utan några symptom alls. tänkte att vid missfall borde jag blöda väl men sedan finns det ju MA. snälla svara jag är så orolig för missfall.
Jag hoppar gärna in i gruppen! Plussade idag :) enligt mina beräkningar är jag i v 5 och har BF på julafton!
Hoppar gärna också in. Plussade 4/4 och var på inskrivning igår :)
Hoppar gärna också in. Plussade 4/4 och var på inskrivning igår :)