Någon mer som nyss plussat?
Jag gjorde det imorse, känns overkligt! Någon mer som gjort det nyligen?
Jag gjorde det imorse, känns overkligt! Någon mer som gjort det nyligen?
Imorn går jag in i vecka 7! (Blir då 6+0)
Är i valet och kvalet om jag ska boka privat VUL. Sist jag var gravid (mf i okt) hade jag ett bokat men fick mf 5 dar innan. Denna gång är jag 35 fyllda o har då rätt till KUB (fick inte göra d förra gången men antar att det är olika från landsting till landsting).
Nån som tänkt boka tidigt vul eller göra kub?
Hej! Jag plussade igår, så är bara i vecka 4+2, men tycker att jag känner lite starkare lukter + har lite illamående redan. BF 20:e december. Spännande! :D
Nån mer dom reagerar på lukt? Tycker allt luktar starkare när jag är gravid!
Idag kom illamåendet som ett brev på posten. V.7 nu (6+3) och runt lunch kom det. Går över när jag ätit lite men smyger sig på strax därefter igen, och så fort jag känner en lukt så börjar jag hulka. Huva!
Idag kom illamåendet som ett brev på posten. V.7 nu (6+3) och runt lunch kom det. Går över när jag ätit lite men smyger sig på strax därefter igen, och så fort jag känner en lukt så börjar jag hulka. Huva!
Plussade tidigt i tisdags, bim -4 dagar och sen blev plusset starkare ju närmre bim jag kom ( fredags), så glad men så nervös. Man vill ju ha ett livstecken mer än ett plus på stickan. Ska på hälsosamtal om 3 veckor, kommer vara i vecka 7 eller 8 då, när var ni andra på hälsosamtal, hur snabbt fick ni komma på besök?
Plussade tidigt i tisdags, bim -4 dagar och sen blev plusset starkare ju närmre bim jag kom ( fredags), så glad men så nervös. Man vill ju ha ett livstecken mer än ett plus på stickan. Ska på hälsosamtal om 3 veckor, kommer vara i vecka 7 eller 8 då, när var ni andra på hälsosamtal, hur snabbt fick ni komma på besök?