Någon mer som nyss plussat?
Jag gjorde det imorse, känns overkligt! Någon mer som gjort det nyligen?
Jag gjorde det imorse, känns overkligt! Någon mer som gjort det nyligen?
Nu kom det blod igen
Det kommer bara om jag torkar mig, typ om jag trycker upp pappret...så vad ska man tro?
Det är ju inte mkt blod, och det rinner ju inte.
Usch, blir så ledsen om det skiter sig.
Tycker de få symptom jag haft också är borta, men det behöver ju inte heller betyda nåt.
Trodde inte jag skulle bli så ledsen om det skiter sig, men det blir jag nog...
Nu kom det blod igen
Det kommer bara om jag torkar mig, typ om jag trycker upp pappret...så vad ska man tro?
Det är ju inte mkt blod, och det rinner ju inte.
Usch, blir så ledsen om det skiter sig.
Tycker de få symptom jag haft också är borta, men det behöver ju inte heller betyda nåt.
Trodde inte jag skulle bli så ledsen om det skiter sig, men det blir jag nog...
Välkommen ni andra förresten! Kul!! Hoppas det går bra för er och att vi alla kan följas åt framöver!!
Fick plus i förrgår och är tydligen i v.5 är så otroligt nervös men allt lutar åt att behålla det lilla underbara livet men är bara 19 blir 20 i okt nån mer som är otroligt nervös?
Hej. Jag tränger mig gärna in på ett hörn här om det är okej. Är i 4+5 idag. Hitta denna söta tråd, skönt att läsa om andra i precis samma nu.
Och gröna duvan jag håller verkligen tummarna för dig,
Själv är jag super rädd. Vart gravid två gånger tidigare men fått missfall. Jag har plussat o symtom som yrsel, skakiga/trötta ben, trött och så men även ont i magen periodvis. Det irlar nästan i magen med en smärta. Inte alls som den "mensvärk" smärtan som jag hade sist. Har någon utav er ont i magen periodvis?
Hur känns det för er idag?
Jag köpte ett digitalt test igår, bara för..haha..det stod ju gravid 3+, så stämmer ju bra
Lite rosa aktiga flytningar emellanåt, men jag tror ändå allt är ok.
Mådde faktiskt lite illa igår kväll och lite innan idag. Vart åksjuk idag igen.. Ända gången man vill må illa är ju när man är gravid, haha!
Jag plussade för någon vecka sedan, BF ca 23 nov :)
Är dock väldigt nervös pga MF i december. Känner av mer symptom denna gång så jag håller tummarna att det går bättre nu.
Här mås det bra. Inget illamående men det hade jag inte med dottern heller. Värst är de ömma brösten. Inte att leka med när två-åringen ska upp o klättra på mamma :/
Helt slut efter en dag med vänner hos oss hela dagen.. Öm i brösten till och från. Inatt hade jag så ont att jag vakna varje gång jag la mig på magen! O jag är en magsovare så har sovit superdåligt!
O magen är sjukt svullen speciellt på kvällen!