• 879214

Någon mer som nyss plussat?

Jag gjorde det imorse, känns overkligt! Någon mer som gjort det nyligen?

• Svar på tråden Någon mer som nyss plussat?
  • KattenH81
    GrönaDruvan skrev 2016-04-03 15:40:47 följande:

Plussade idag!

Grattis!! När är bf?
  • GrönaDruvan
    KattenH81 skrev 2016-04-03 17:52:43 följande:
    Grattis!! När är bf?
    Jag vet faktiskt inte, vet inte när jag hade sista mensen sist. Däremot hade jag glad gubbe på ältest 17 mars, så om jag räknar som jag tror så blir bf 7-8 december nån gång!
  • jolmar
    vhn skrev 2016-04-03 09:59:21 följande:

Hur mår ni alla? Har ni hunnit få några symtom än? Jag är mest trött och mår illa lite till och från. Men annars mår jag bra! Hoppas det håller i sig så! Har en dotter sen innan och med henne mådde jag bra hela vägen igenom var bara trött första tiden.

Jag mår bra, känner mig absolut inte gravid så är typ 100 på att jag kommer få missfall. Fick en dotter i augusti 2015 och med henne kräktes jag fram till v 16 men jag vet att graviditeter kan skilja väldigt mycket! Men de skulle vara skönt om jag kunde må så här bra hela tiden då jag har lilltjejen att ta hand om hela dagarna :)
  • KattenH81
    GrönaDruvan skrev 2016-04-03 19:13:14 följande:
    Jag vet faktiskt inte, vet inte när jag hade sista mensen sist. Däremot hade jag glad gubbe på ältest 17 mars, så om jag räknar som jag tror så blir bf 7-8 december nån gång!
    Och jag fick den glada gubben den 19e men skulle nog fått den även dan innan men glömde att ta då! Ganska nära varann då gällande bf!
  • GrönaDruvan
    KattenH81 skrev 2016-04-03 21:04:59 följande:
    Och jag fick den glada gubben den 19e men skulle nog fått den även dan innan men glömde att ta då! Ganska nära varann då gällande bf!
    Spännande!
    Vi har ju försökt så länge och jag har ju haft alla symptom man kan ha men inte varit gravid...men nu var det nåt som gjorde att det kändes annorlunda...
    Åksjukan. Hade det med första barnet också. Blir åksjuk så fort jag sätter mig i bilen... Extremt ömma bröstvårtor...går inte över..
    Sen att det var 16 dagar sen äl också.. Blev ju två streck på testet direkt idag
  • LovisaDec

Hej! Plussade idag... (är livrädd men ändå glad) är oxå väldigt tidig typ 2 veckor bara så det känns väldigt overkligt men mår redan illa till och från, lite mer hungrig och mensverkar... :S

• GrönaDruvan
    LovisaDec skrev 2016-04-03 23:00:06 följande:

Hej! Plussade idag... (är livrädd men ändå glad) är oxå väldigt tidig typ 2 veckor bara så det känns väldigt overkligt men mår redan illa till och från, lite mer hungrig och mensverkar... :S

Grattis!
    Fast 2 veckor gången är du nog inte, troligtvis 4 iaf
  • LovisaDec

vi hade sex den 24 Mars och clearblue sa 1-2 så jag är inte "gravid" än men snart så..

• vhn

Idag kom molvärken/växtvärken ömma bröst o svullen mage.. O är helt sjukt trött redan.. Skulle kunna gå o lägga mig för natten!:)
    Bokat ett tidigt vul idag oxå vilket känns skönt att ha som en första milstolpe!

• Emelia79

Hallå!!!Plussade svagt i torsdags förra veckan. Vågar inte riktigt tro på det bara, imorgon testar jag igen. Bf borde vara runt 8 december om det verkligen är något där inne.

Svar på tråden Någon mer som nyss plussat?