Någon mer som nyss plussat?
Jag gjorde det imorse, känns overkligt! Någon mer som gjort det nyligen?
Jag gjorde det imorse, känns overkligt! Någon mer som gjort det nyligen?
Plussade idag!
Hur mår ni alla? Har ni hunnit få några symtom än? Jag är mest trött och mår illa lite till och från. Men annars mår jag bra! Hoppas det håller i sig så! Har en dotter sen innan och med henne mådde jag bra hela vägen igenom var bara trött första tiden.
Hej! Plussade idag... (är livrädd men ändå glad) är oxå väldigt tidig typ 2 veckor bara så det känns väldigt overkligt men mår redan illa till och från, lite mer hungrig och mensverkar... :S
Hej! Plussade idag... (är livrädd men ändå glad) är oxå väldigt tidig typ 2 veckor bara så det känns väldigt overkligt men mår redan illa till och från, lite mer hungrig och mensverkar... :S
vi hade sex den 24 Mars och clearblue sa 1-2 så jag är inte "gravid" än men snart så..
Idag kom molvärken/växtvärken ömma bröst o svullen mage.. O är helt sjukt trött redan.. Skulle kunna gå o lägga mig för natten!:)
Bokat ett tidigt vul idag oxå vilket känns skönt att ha som en första milstolpe!
Hallå!!!Plussade svagt i torsdags förra veckan. Vågar inte riktigt tro på det bara, imorgon testar jag igen. Bf borde vara runt 8 december om det verkligen är något där inne.