• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • Stellan88
    Rosenblad skrev 2016-05-03 16:05:04 följande:

BIM i övermorgon, precis som igår kom det helt plötsligt mycket stark mensvärk mitt från ingenstans nu på eftermiddagen. Är så sjukt nervös asså...Brukar ha denna värk samma dag som mensen kommer så tror hela tiden där ska va blod men de kommer inget. Hoppas att de håller sig så. Hur går de för er? Har ni något som är annorlunda jämfört med tidigare månader?

Det enda som är annorlunda den här månaden är min tempkurva. De två tidigare kurvorna ser ut som ett upp och nervänt U medan den här månaden ser ut som ett M dvs helt tvärt om! Dock tog jag ett gravtest idag som visade negativt och tempen har störtdykt så antar att mensen kommer på tors. :'( 
  • Rosenblad
    Stellan88 skrev 2016-05-03 22:52:01 följande:

Det enda som är annorlunda den här månaden är min tempkurva. De två tidigare kurvorna ser ut som ett upp och nervänt U medan den här månaden ser ut som ett M dvs helt tvärt om! Dock tog jag ett gravtest idag som visade negativt och tempen har störtdykt så antar att mensen kommer på tors. :'( 

Håller mina tummar för att det inte blir någon mens!
  • SkogsstjärnN

Bestämde mig igår för att ta ett sista test idag. Bara inse faktum, det blev inget denhär månaden. Tänkte att det var lika bra, jag snittas ca tre veckor för BF och då blir det juldagarna så det finns ju roligare födelsedagar. Tog en sticka från testlagret. Tro fan det är ett tydligare sträck så tar ett cb plua också. Vafan. Vet inte om jag tror att det är spöksträck eller kommer bli ett missfall.

• Cfmilla

Hoppsan då... Tror fan jag plussade nu! Äl+9

Syns dåligt på bild men det är svagt, vilket är okej så tidigt!

• mixXi

Tog test idag. Negativt =( Men inte heller någon mens.

Massa tankar snurrar i huvudet nu..

Jag tror ju att jag hade äl antingen 15 eller 13 dagar sen.

Var det 15 dagar sen borde jag plussat idag alternativt fått mens. Så det var det nog inte.

Var det 13 dagar sen finns det fortfarande en chans. Dock hade vi då bara haft sex 3 dagar innan äl pga resa. Och det tror man ju inte riktigt funkar. Ffa eftersom vi båda är 30+

Samtidigt tror jag att min lutealfas endast var 12 dagar förra cykeln. Så då borde jag fått mens nu

Aah för förvirrad! Bara att vänta och se nu =/

Dessvärre ska jag resa bort över helgen. Och vill inte testa där eftersom sambon inte är med. Och vill inte testa positivt och gå runt och bara lycklig och inte kunna dela med någon.

Så nu väntar jag in mens och kommer den inte blir det test på måndag.

• Loncelot
    SkogsstjärnN skrev 2016-05-04 05:14:03 följande:

Bestämde mig igår för att ta ett sista test idag. Bara inse faktum, det blev inget denhär månaden. Tänkte att det var lika bra, jag snittas ca tre veckor för BF och då blir det juldagarna så det finns ju roligare födelsedagar. Tog en sticka från testlagret. Tro fan det är ett tydligare sträck så tar ett cb plua också. Vafan. Vet inte om jag tror att det är spöksträck eller kommer bli ett missfall.

Va jobbigt! Ovisheten är ju värst av allt!

Gjorde ett test idag med monitorn visa självklart negativt men kollar man på testet med ögat så kan man tyda ett svagt streck o det gjorde ju inte mig klokare, står i bruksanvisningen att man inte ska läsa av med blotta ögat men borde det ens bli streck om det inte så är fallet? Nu är ju dessa test till monitorn så vet inte riktigt om det är samma som andra men borde ju vara det eller? Pfff... Enligt monitorn 3dgr kvar till bim...

Snittas jag också med minimum 2veckor innan bf då jag startat själv innan v.38 med alla mina barn..
  • Karitziana

Testade också nu på morgonen.. Negativt :(

Tror jag har BIM på söndag, så är väl ute lite tidigt. Men nu känns det nästan som att mensen är på väg... Tänker inte heller testa mer nu utan vänta in mensen under helgen så får vi se..

• Loppalisa
    Cfmilla skrev 2016-05-03 14:11:33 följande:
    Ff kommer med största sannorlikhet sätta ut äl på söndag om tempen är hög i morgon med! Dvs ca 48h efter att du fick plus på älstickor. ser ju fin fint ut!
    Bäbiiiis skrev 2016-05-03 15:02:03 följande:
    Kurvan på ff ser ju klockren ut. Du kommer garanterat få ett äl-kors på lö eller sö om någon dag skulle jag tro.
    Idag ökade tempen lite till och precis som ni som ni skrev så satte både NC och FF ut ägglossningen på söndagen. Herregud vad det känns som att tiden kommer gå sakta nu :P 

• marengen90

Hoppas ni med svaga streck här på morgonen får en fin ökning från till helgen! Bara för att jag har flera teater hemma tog jag ett på morgonen. Kan nästan garantera att det är ett spökstreck som skymtas för är bara på äl +5 och bim-8. Men har molvärk och det pirrar/sticker typ i livmodern. Hoppas hoppas! Nästa test blir på lördag eller söndag :)

• Cfmilla
    Loppalisa skrev 2016-05-04 07:34:10 följande:

Idag ökade tempen lite till och precis som ni som ni skrev så satte både NC och FF ut ägglossningen på söndagen. Herregud vad det känns som att tiden kommer gå sakta nu :P 

Haha ja!!
Svar på tråden BIM Maj, 2016