• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • Loppalisa
    Bäbiiiis skrev 2016-05-03 15:02:03 följande:
    Kurvan på ff ser ju klockren ut. Du kommer garanterat få ett äl-kors på lö eller sö om någon dag skulle jag tro.
    Ja man kan ju inget annat göra än att hoppas! Glad 
  • sawyer

ÄL +6, BIM -8. Sen igår har jag känt en molande värk i magen som varierar i styrka, emellanåt känns den inte alls, och emellanåt känns det precis som mensen ska dyka upp när som helst.
    Fick en liten dipp i tempen imorse, från 36,72 igår till 36,60 idag, håller tummarna för att det skulle kunna vara en inplationsdipp och att tempen ökar igen imorgon..

Någon mer som ligger på ungefär ÄL+6 som känner någonting? :)

• Rosenblad

BIM i övermorgon, precis som igår kom det helt plötsligt mycket stark mensvärk mitt från ingenstans nu på eftermiddagen. Är så sjukt nervös asså...Brukar ha denna värk samma dag som mensen kommer så tror hela tiden där ska va blod men de kommer inget. Hoppas att de håller sig så. Hur går de för er? Har ni något som är annorlunda jämfört med tidigare månader?

• Svelin

Grattis till alla som plussat och lycka till ni som väntar på ett tydligare pluss!

Jag har nu på eftermiddagen sett en tydlig ökning på ältestet. Det var nästan ett positivt test. Äl är i så fall 1, 5 veckor senare än appen tror och ca 0,5 vecka senare än jag trott. Eftersom jag inte testade med ältest förra cykeln så vet jag inte exakt när äl var. Jag har troligtvis en lutealfas på 8-13 dagar, men jag kan ha helt fel. Jobbigt detta! Om jag inte blir gravid denna månaden så kommer jag troligtvis ha lite mer kunskap om min cykel iallafall. :) Bim blir iallafall framflyttat till ca 11-16/5. Tror mer på 16/5. Hoppas det så att jag inte har för kort lutealfas. :(

• langtanefterbaby
    sawyer skrev 2016-05-03 15:58:09 följande:

ÄL +6, BIM -8. Sen igår har jag känt en molande värk i magen som varierar i styrka, emellanåt känns den inte alls, och emellanåt känns det precis som mensen ska dyka upp när som helst.

Fick en liten dipp i tempen imorse, från 36,72 igår till 36,60 idag, håller tummarna för att det skulle kunna vara en inplationsdipp och att tempen ökar igen imorgon..

Någon mer som ligger på ungefär ÄL+6 som känner någonting? :)

Jag är på ÄL+5 och har idag börjat känna en himla molvärk

Precis som mensvärk. Men har känt det tidigare cykler också så vågar inte hoppas för mkt.

Vet knappt ens om ägget hunnit fästa på 5 dagar. Min temp har varit låg nu igår och idag också.

Är även illamående också, men kan bero på oro då jag har en familjemedlem som blivit väldigt sjuk.
  • Seabeach

Bim om 3 dagar, negativt test idag. Men någonting är inte som vanligt, de känner jag. Är jag inte gravid så är det nåt annat, har mått illa varje dag på förmiddagen i 6 dagar nu. Känner mig uppblåst och de värker i magen till och från hela tiden.

• Millaevans
    Seabeach skrev 2016-05-03 17:22:42 följande:

Bim om 3 dagar, negativt test idag. Men någonting är inte som vanligt, de känner jag. Är jag inte gravid så är det nåt annat, har mått illa varje dag på förmiddagen i 6 dagar nu. Känner mig uppblåst och de värker i magen till och från hela tiden.

Har BIM om 5 dagar , fick också negativt idag men känner typ precis samma som dej. Ngt är de ju? Framför allt små hugg som jag känner igen från tidigare graviditet. Även gasig (haha blivit de varje gång) , ingen av gångerna har hållt i sej efter plusset men denna gången känns de bara som de är dags. Jag hoppas min känsla kring de hela är rätt. Håller tummarna för dej, upd när du tar nästa test ? :)
  • Deni81

Nu nyligen hade jag massa ÄL-slem men testen visar inte positivt... Hmm, ska man gå mer efter flytning än test?

• Cfmilla

Haha jag är så rolig... På Apoteket, skulle köpa ett test till i morgon köpte två... Tog ett nu. Haha stirrat och stirrat och stirrat. Vill inbilla mig en skugga... Får bli ett i morgon med morgonurin. haha att jag aldrig kan lära mig!

• Rosenblad
    Cfmilla skrev 2016-05-03 18:40:15 följande:

Haha jag är så rolig... På Apoteket, skulle köpa ett test till i morgon köpte två... Tog ett nu. Haha stirrat och stirrat och stirrat. Vill inbilla mig en skugga... Får bli ett i morgon med morgonurin. haha att jag aldrig kan lära mig!

Haha man vill så gärna och tänker att kanske syns de nu. Jag ska själv ut snart och bla köpa gravtest, är BIM i övermorgon men hade velat testa imorgon ändå! Så otålig!!
Svar på tråden BIM Maj, 2016