• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • Nykär15
    KCEG skrev 2016-05-03 07:00:16 följande:

Plussade på cb monitorn idag........ helt sjukt!! Kan inte riktigt fatta det, trodde att jag hade fått mens nämligen. Jag har en blödning och en ordentlig mensvärk. Så jag hoppas att den inte missvisar nu. Vi får väl se. Jag hoppas att plusset har kommit för att stanna. 
    Någon annan som varit med om något likanden scenario, att först plussa, sen kommer mensen samma dag eller en dag senare?

Ja hände tyvärr mig i februari...plussade 4 dgr före BIM...började blöda dagen efter BIM...så lyckan höll bara i 5 dgr. 

Håller tummarna att det går vägen för dig! Grattis!

Cfmilla skrev 2016-05-03 07:09:46 följande:

Äl+8 idag... Så sugen på att köpa ett test till i morgon japp tidigt som fan, men jag tror jag kommer få plus. Känns lite så. Haha inte första gången.

Ja kanske lite tidigt, men kul fördriva tiden om inte annat! Håller tummarna för att du får plus! 

• KCEG
    Bäbiiiis skrev 2016-05-03 09:07:10 följande:

Hej! Idag på äl+9 tog jag två nya gravtest. Ett "bäst på test" (blå) och ett "rfsu" (röd). Hihi nu ser jag ett tydligt streck på det blå :) Kan knappt tro det men visst måste det betyda att jag är gravid.

Det tror jag =) Jag ser det iaf. Vad härligt, ta ett nytt imorgon så kanske det har blivit starkare. Det ska jag med göra. 
  • Verro
    Bäbiiiis skrev 2016-05-03 10:04:02 följande:

Tack för alla grattis! Jag förstår er som inte ser något på bilden. Det är betydligt tydligare i verkligheten men visst är det ett SVAGT streck än så länge. Men ett streck är det i alla fall :)

Nu ska man bara få behålla graviditeten också. Har ett missfall i bagaget men stor förhoppning att detta går hela vägen.

Grattis!! Vi håller tummarna att det går hela vägen KRAM
  • KCEG
    Zvjezda skrev 2016-05-03 10:11:34 följande:

Ser att det blivit flera plus i tråden!!

Fantastiskt! Grattis!! :)

Vad skulle ni säga att era  tydligaste symptom är?

Jag hoppas ju att det håller sig nu, plusset kom äntligen... men även en blödning så vi får se. Men min hunger har ökat. Så klassiskt, men jag är verkligen jätte hungrig. 
    Inget illamående, men det har jag inte haft med någon av mina graviditeter. Kaffebehovet försvann däremot, kunde inte dricka kaffe alls under mina tidigare graviditeter. 
  • copycat

Men sååå otroligt roligt att logga in och att flera plus har ramlat in!:)

ÄL+8 här. Väntade ju mens igår men ännu ingenting. Fortfarande mycket molvärk dock och vita/vattniga flytningar. Hoppas så...

• Loncelot
    KCEG skrev 2016-05-03 07:00:16 följande:

Plussade på cb monitorn idag........ helt sjukt!! Kan inte riktigt fatta det, trodde att jag hade fått mens nämligen. Jag har en blödning och en ordentlig mensvärk. Så jag hoppas att den inte missvisar nu. Vi får väl se. Jag hoppas att plusset har kommit för att stanna. 

Någon annan som varit med om något likanden scenario, att först plussa, sen kommer mensen samma dag eller en dag senare?

Åh Grattis, hade du max på monitorn denna månad?

Ja har det inte så slutat testa på dag 27 får bara ta o invänta det som ska ske..
  • ungmamma16

Blir galen!! Testat med stickor och fick positivt på ÄL den 28/29 april, men ÄL skulle komma idag enligt kalender , men de är i princip blankt på stickorna idag trots jag har känningar fortfarande.. Va ska man lita mest på? Stickorna eller uträkningarna? Vill bara att de ska ha tagit sig nu :( denna eviga väntan.. Första barnet var ju inte ens planerat utan bara blev! Denna gången när man planerar känns de ju värre än en raketforskning!

• marengen90

Kul med alla plus :) Stort grattis!!! Hoppas ni med svaga får en fin ökning.

Själv väntar jag och väntar. Känner molvärk men det gör jag annars också. Väntar med att testa till helgen.

• mixXi

Oj här hänger man inte med i svängarna! Grattis till alla plus!! Superkul

Tänkte testa mig i morse men försov mig och fick så bråttom iväg att jag glömde bort. Hehe.. =/ Så väntar till imorgon. Då kommer jag vara antingen Bim-1 eller BIM+1.

Ingen mens ännu iaf! =D

• Tra3dockan
    ungmamma16 skrev 2016-05-03 11:49:45 följande:

Blir galen!! Testat med stickor och fick positivt på ÄL den 28/29 april, men ÄL skulle komma idag enligt kalender , men de är i princip blankt på stickorna idag trots jag har känningar fortfarande.. Va ska man lita mest på? Stickorna eller uträkningarna? Vill bara att de ska ha tagit sig nu :( denna eviga väntan.. Första barnet var ju inte ens planerat utan bara blev! Denna gången när man planerar känns de ju värre än en raketforskning!

Jag skulle lita till ÄL testerna då kalendern eller appen bara kan räkna ut hypotetiskt. förra måndaden hade jag äl två dagar innan appen tyckte att jag borde ha, jag märkte det genom att jag får jättemycket äggviteliknande flytningar.

För att vara på den säkra sidan så är det väl bara att ni fortsätter att ligga ;)
Svar på tråden BIM Maj, 2016