• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • Tra3dockan

ÅHH vad kul med alla plus!

Jag kan lämna besked i slutet av månaden om det tog sig för oss, jag troligen äl under helgen. enligt appen är det på måndag men äl var tidig förra månaden så det kan vara tidig den här månaden också. Jag har i alla fall börjat testa med älstickor för att vara på den säkra sidan. 

Det roliga är att jag ska ut och lajva nu under veckan(leka medeltid i skogen, improvisationsteater) så jag kommer vara helt slut av att leka  i skogen på dagarna och  i sängen nätterna :P

• Bäbiiiis
    Loppalisa skrev 2016-05-03 10:18:01 följande:

Stort grattis till alla som plussat! Så roligt att se!

Jag har varit helt frånvarande senaste dagarna på grund av att min mamma kom på besök och hela helgen blev helt uppbokad.

Hade förväntat mig min ägglossning i början på förra veckan men ingenting. Har inte fått ett helt positivt ÄL-test men det stegrade förra veckan och var som starkast på fredagen innan det blev svagare igen. Hade också en rejäl tempdipp i lördags som skulle kunna bero på ÄL. Var på riktigt dåligt humör torsdag och fredag samt att jag fick ett migrän-anfall på fredagen och det känns som att allt det där hänger ihop och att jag borde haft ÄL helgen. Vad tror ni?   I dag har nämligen tempen ökat lite också.

Trots att vi hade besök så lyckades vi få till det i lördags som två fnissiga tonåringar. Jag hoppas det räcker eftersom det var lite dåligt på den fronten och vi bara fick till det på tisdag innan och igår. Nu börjar den värsta väntan antar jag och som det ser ut i mina appar så bör min BIM vara framflyttad till den 13e maj. 

Jag tycker nog det låter som att äl var i söndags eller måndags. Har du en tempkurva du kan lägga upp här?
  • Bäbiiiis
    KCEG skrev 2016-05-03 10:40:17 följande:

Det tror jag =) Jag ser det iaf. Vad härligt, ta ett nytt imorgon så kanske det har blivit starkare. Det ska jag med göra. 

Håller verkligen tummarna för dig och att blödningen slutar snart. Jo imorgon får det bli ett nytt test :)
  • Bäbiiiis
    mixXi skrev 2016-05-03 12:00:59 följande:

Oj här hänger man inte med i svängarna! Grattis till alla plus!! Superkul

Tänkte testa mig i morse men försov mig och fick så bråttom iväg att jag glömde bort. Hehe.. =/ Så väntar till imorgon. Då kommer jag vara antingen Bim-1 eller BIM+1.

Ingen mens ännu iaf! =D

Så spännande!!! Uppdatera oss imorgon om hur det gick :)
  • Fizzybubble

Nu är jag inne på dag 5 med lotionflytningar.. brukar aldrig ha de så här många dagar... någon mer som har de så?

• Cfmilla
    Fizzybubble skrev 2016-05-03 12:25:27 följande:

Nu är jag inne på dag 5 med lotionflytningar.. brukar aldrig ha de så här många dagar... någon mer som har de så?

Nix jag har vattnigaflytningar istället, men allt som inte är som det brukar är ju bra
  • carooanna

Gratis till alla pluss! Så härligt <3

BIM idag om jag utgår från förra menscykeln. Mår illa som bara den. Mådde väldigt illa förra graviditeten så känns som ett bra tecken. Men vågar inte hoppas för mycket. Tänkte försöka vänta att testa någon dag och se om mensen dyker upp. Haft olika många dagar i menscykeln sen jag ammade, så litar inte riktigt på att BIM är idag.

• SkogsstjärnN
    Fizzybubble skrev 2016-05-03 12:25:27 följande:

Jag med. Typiskt gravid-flytningar för mig. Tortyr att inte veta om det är det eller inte:P
  • KCEG
    Loncelot skrev 2016-05-03 11:10:06 följande:
    Åh Grattis, hade du max på monitorn denna månad?

Ja har det inte så slutat testa på dag 27 får bara ta o invänta det som ska ske..
    Tack =) 
    Det är dag 27 idag, blödningen tog slut mer eller mindre direkt. Men jag fick inget max den här  månaden... den har sett ut som alla de andra. Bara hög hela tiden. Jag har tagit alla test precis som vanligt, men la till ett gravtest igår, det va negativt men kände på ngt vis att ja verkligen ville vara säker så jag gjorde likadant idag, det blev positivt. Jag vet inte riktigt om jag vågar tro det... men är så otroligt glad ändå.
    Ska ta ett nytt test i övermorgon för att se om det har blivit starkare, om inte blödningarna kommer tillbaka. 
  • Videungen
    KCEG skrev 2016-05-03 12:50:40 följande:
    Tack =) 
    Det är dag 27 idag, blödningen tog slut mer eller mindre direkt. Men jag fick inget max den här  månaden... den har sett ut som alla de andra. Bara hög hela tiden. Jag har tagit alla test precis som vanligt, men la till ett gravtest igår, det va negativt men kände på ngt vis att ja verkligen ville vara säker så jag gjorde likadant idag, det blev positivt. Jag vet inte riktigt om jag vågar tro det... men är så otroligt glad ändå.
    Ska ta ett nytt test i övermorgon för att se om det har blivit starkare, om inte blödningarna kommer tillbaka. 
    Åh!! Håller tummarna!! :)
Svar på tråden BIM Maj, 2016