• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • Bäbiiiis
    SkogsstjärnN skrev 2016-05-03 09:47:49 följande:

Och såhär såg cb ut igår. Översta bilden när man ska läsa av och undre då det torkat...

På det torkade cb ser jag strecket i alla fall. Klurigt. Man ska ju inte läsa av efter testtiden men tycker ändå det verkar väldigt lovande. Håller tummarna.
  • Zvjezda

Jag hoppas och håller verkligen tummarna för att det är ett verkligt plus!

CB har dock gett mig falska svaga plus alldeles för många gånger så för min egen del har jag haft en extrem otur med testen :(

• Zvjezda

Ser att det blivit flera plus i tråden!!

Fantastiskt! Grattis!! :)

Vad skulle ni säga att era  tydligaste symptom är?

• annamfamilj
    SkogsstjärnN skrev 2016-05-03 09:47:49 följande:

Och såhär såg cb ut igår. Översta bilden när man ska läsa av och undre då det torkat...

Åh...ser en antydan underst!
  • Loppalisa

Stort grattis till alla som plussat! Så roligt att se!

Jag har varit helt frånvarande senaste dagarna på grund av att min mamma kom på besök och hela helgen blev helt uppbokad.

Hade förväntat mig min ägglossning i början på förra veckan men ingenting. Har inte fått ett helt positivt ÄL-test men det stegrade förra veckan och var som starkast på fredagen innan det blev svagare igen. Hade också en rejäl tempdipp i lördags som skulle kunna bero på ÄL. Var på riktigt dåligt humör torsdag och fredag samt att jag fick ett migrän-anfall på fredagen och det känns som att allt det där hänger ihop och att jag borde haft ÄL helgen. Vad tror ni?   I dag har nämligen tempen ökat lite också.

Trots att vi hade besök så lyckades vi få till det i lördags som två fnissiga tonåringar. Jag hoppas det räcker eftersom det var lite dåligt på den fronten och vi bara fick till det på tisdag innan och igår. Nu börjar den värsta väntan antar jag och som det ser ut i mina appar så bör min BIM vara framflyttad till den 13e maj. 

• Bäbiiiis
    Zvjezda skrev 2016-05-03 10:11:34 följande:

Ser att det blivit flera plus i tråden!!

Fantastiskt! Grattis!! :)

Vad skulle ni säga att era  tydligaste symptom är?

Mina symptom har varit att jag blev extremt hungrig och framförallt sugen på kladdkaka och vaniljbulle från ca äl+4.

Sen blev jag så illamående att jag kräktes på äl+7, och då hade jag inget sug på kladdkaka längre ;) Nu känner jag inget särskillt men har ingen aptit så illamåendet sitter väl i lite fortfarande.

Molvärk har jag haft också men brukar nog alltid ha det ett tag efter äl så räknar inte det som symptom.

Jag är nog lite mer kissnödig än vanligt också.
  • Zvjezda
    Bäbiiiis skrev 2016-05-03 10:24:56 följande:
    Mina symptom har varit att jag blev extremt hungrig och framförallt sugen på kladdkaka och vaniljbulle från ca äl+4.

Sen blev jag så illamående att jag kräktes på äl+7, och då hade jag inget sug på kladdkaka längre ;) Nu känner jag inget särskillt men har ingen aptit så illamåendet sitter väl i lite fortfarande.

Molvärk har jag haft också men brukar nog alltid ha det ett tag efter äl så räknar inte det som symptom.

Jag är nog lite mer kissnödig än vanligt också.
    Men åh vilka tydliga och bra symptom!! Grattis! :)

Själv saknar jag symptom haha Skrattande Så irriterande! Svårt att hoppas när man inte känner något alls. Bara att brösten ömmar lite när jag känner efter på dem.
  • miilap

Stort grattis till er som har plussat! :) Blir sååå glad för eran skull :)

BIM + 2 idag, ingen mens och inget pluss.

Vet att man kan plussa sent men vid min tidigare graviditet gjorde jag det vid bim - 4 så just nu känns det lite hopplöst. Vill nästan bara att mensen ska komma, tycker det blir så krångligt att räkna ut ägglossning när den har varit sen då jag inte använder äl-stickor :(

• thecoc

Nu är jag så otålig! Tog ett till gravtest idag med morgonurin, fortfarande ett svagt streck, likadant som igår, jag hoppas att det kickar igång så att jag får ett ordentligt plus som jag kan lita på! 

Jag funderar på hur jag ska berätta för maken om det är positivt, hade varit kul att säga det på något roligt sätt, har ni tänkte ut hur ni skulle berätta? 

Svar på tråden BIM Maj, 2016