DevilsDaughter skrev 2016-06-10 23:14:38 följande:
april: Jag plussade jättesvagt med trean på ÄL+8, hur många dagar som är kvar till BIM spelar egentligen ingen roll, viktiga är hur många dagar det är sedan ägglossning. Man vet ju aldrig riktigt när ägget fäster vid en graviditet, kan hända så tidigt som 3 dagar efter ägglossningen och då kan det vara möjligt att testa positivt på ÄL+8, men det är större risk/chans att ägget fäster senare och då ser du antagligen inget på ett test imorgon. Alltså, det finns en liten chans att fånga ett plus imorgon, men får du det inte så är det inget att deppa över då du mycket väl kan få ett längre fram.
salladull: Är inte jättehaj på temperaturer, men vad har du haft i temp mellan ÄL och 3 dagar innan BIM? Jag TROR inte det säger så mycket att tempen steg lite så långt innan BIM, hade nog sagt mer om det var på dagen du väntar mens, men som sagt, jag kan inte jättemkt om temperaturer. Hugget KAN ha varit att du kände ägget fästa, men kan ha varit vad som helst. En del hävdar att man inte kan känna sådant medan andra hävdar att man kan det.
Jag har aldrig haft så hög temp 3 dagar innan bim, den brukar ligga på 36.6 eller 36.7. Nu denna morgon fick jag 36.9. Direkt efter äl till bim brukar ja ha runt 36.7 högst. Får väl se, ska väl testa bim-1 tänkte jag