• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Eili

Jag följde många av er i BIM maj-tråden då jag ofta är inne och läser för att jag blir så glad när andra plussar.

Jag själv är gravid i vecka 21 ocg håller minna tummar för att detta ska bli en bra månad för er <3

• nettiz85

Efter svaga test så åkte jag och köpte mig ett digitalt :) Detta är på BIM - 1, Jag ska bli trebarnsmamma :) hoppas allt går vägen bara! Så glad!

• lillagumman85
    nettiz85 skrev 2016-06-03 16:33:42 följande:

Efter svaga test så åkte jag och köpte mig ett digitalt :) Detta är på BIM - 1, Jag ska bli trebarnsmamma :) hoppas allt går vägen bara! Så glad!

Stort grattis!! Hoppas att jag får samma besked efter helgen!
  • lillagumman85
    Eili skrev 2016-06-03 12:42:19 följande:

Jag följde många av er i BIM maj-tråden då jag ofta är inne och läser för att jag blir så glad när andra plussar.

Jag själv är gravid i vecka 21 ocg håller minna tummar för att detta ska bli en bra månad för er <3

Jag var aldrig med i maj-tråden. Men tack för att du "peppar" det är alltid välbehövligt.

Grattis till dig som är i v 21
  • Eili
    nettiz85 skrev 2016-06-03 16:33:42 följande:

Grattis :)
  • Eili
    lillagumman85 skrev 2016-06-03 17:31:24 följande:

Jag var aldrig med i maj-tråden. Men tack för att du "peppar" det är alltid välbehövligt.

Grattis till dig som är i v 21

Tack så mycket :) Allt känns en aning lugnare nu när RUL och så är passerat och vi har sett att vi väntar en frisk lite pojk :)

Vilket försök är ni på?
  • Yogamama

[quote=76683158][quote-nick]nettiz85 skrev 2016-06-03 16:33:42 följande:[/quote-nick]Efter svaga test så åkte jag och köpte mig ett digitalt :) Detta är på BIM - 1, Jag ska bli trebarnsmamma :) hoppas allt går vägen bara! Så glad!

Grattis! ????????????

• ungmamma16

Alltså.. Sa att jag skulle testa vid BIM, men är på ÄL 9-10+ nu och har mycket symptom, BIM om 9 dagar så jag förväntar mig inget innan BIM.. Men tror jag springer iväg o köper ett test idag alltså! Haha.. Orkar inte vänta

Svar på tråden BIM - juni 2016